Uued algused!

Tere armsad!

Loodan, et minu sisemine vajadus keskkonda vahetada saab nüüd mõneks ajaks rahuldatud, sest ajalugu on näidanud, et nii need asjad minu puhul käivad.
Ma tahtsin midagi uut.
Midagi värsket.
Midagi teistmoodi, aga siiski hingelt minu!

Olles olnud aastaid bloggeri kasutaja, vahetasin selle platvormi wordpressi vastu, mis tundus mulle nii ahvatlev, nii professionaalne, nii lahe! See ongi kõike seda, aga mis mulle hinge kripeldama jäi, on see vähene mänguruum tasuta kasutajatele – seega sattusingi uutele otsingutele ja oma erilise kasutusmugavuse poolest jäi kohe silma weebly (sest isegi mõned mu jälgitavad kasutavad sama platvormi) ning mõtlesin, et mida mul ikka kaotada on.

Hetkel veel mu vaimustus kestab.

Ühtlasi utsitas uus algus mind taaskord inglise keelt pusima, mis mul väheviisi soiku on jäänud. Kes teab, äkki tärkab huvi ka mõnes mu välismaises sõbras 🙂

Ma ei tea, kas see on faas ja kui kaua see kestab, aga võib juhtuda, et jään pikemalt weeblysse pidama. Jätan Pokunautika ikka lahtiseks ja eksisteerivaks, sest siia ma seda ümber kolida ei saa (üks miinustest), aga võib-olla ongi nii parem. Saate endiselt vanu postitusi sealt lugeda, kui huvi on.

Loodan, et teile, mu ustavatele lugejatele, ei ole keskkonnavahetus väga drastiline ja et te jääte endiselt minuga.

Ilusat laupäeva!

Kolisin mõneks ajaks siia! 🙂

Ütle sõna sekka:

