Kas spordist mõtlemine läheb ka sporditegemise alla?

Juba paar päeva on mul mõtteis ketranud, et hakkaks jälle jooksmas käima. Mitte, et ma paks või lodev oleks, aga lihtsalt – hea enesetunde pärast.
Oli ka minu elus periood, kus ma pool aastat hommikul 5:45 tõusin ning enne kooli jooksmas käisin. Kilometraaž ei pea ju ka palju olema? Minule, kui jooksuvihkajale piisab täiesti 2-4 kilomeetrist.

Kuna mai tuleb meie jaoks suur muutuste kuu, siis mõtlesingi, et miks mitte nüüd algust teha. Korjata energiat terveks päevaks ja end omas nahas veel paremini tunda?
Käisime eile KG’ga trennis ja seal tegin mõned minutid (kümme äkki?) jooksu, hindamaks, milline mu enesetunne pärast on. Noh, seda, et mul võhma pole, seda teadsin ma juba ammu. See kadus kohe peale sünnitust. Täna tuikavad ka lihased kergelt, aga mulle meeldib lihasvalu. See näitab, et olen liigutanud ja spordiinimestele ikka meeldib lihasvalu. Nii palju ma end veel kokku võtta ei saa, et täiskasvanute judosse minna (sest kellaaeg ei klapi ja last pole kuskile jätta) ja Kinecti-mängud pole ka mingi trenn, niisiis peangi leppima mingi kerge hommikuse jooksuringi ja harjutusteroduga.

püksid

1. Grey City Tower Print Loose Pant
2. Grey Drawstring Waist Flange Pocket Shorts
3. Black Elastic Drawstring Waist Zipper Pant

Olekski viimane aeg need vanad jooksutossud, mis mul kunagi ammu laagri tarbeks soetatud said, läbi joosta. Motivatsioon missugune, eksole! Tüdrukuke minu sees unistab ikka värvilistest ja mõnusatest Skechersi jooksutossudest. Ja ühtedest jalutamiskäimadest ka.

tossud

Women’s Skechers GoRun Ride 4
Women’s Skechers GoWalk City – Uptown

Ja kuna meil seda õiget kevadet veel ei ole (loe: natuke jahedavõitu on veel), siis vaatasin välja mõned pusad ka.

hoodies

Blue Hooded Long Sleeve Floral Loose Sweatshirt
White Red Long Sleeve Mickey Hooded Sweatshirt
Beige Hooded Contrast Long Sleeve Pocket Sweatshirt

Igatahes, kallid lugejad – millega või kuidas teie oma kevadväsimusest võitu saate? Head vormi hoiate? 
Kas teete ka trenni? Käite jooksmas? Millal algust teete/tegite ning kas oli raske?

Ilusat kolmapäeva!

4 thoughts on “Kas spordist mõtlemine läheb ka sporditegemise alla?

  1. Mina üritan nii palju, kui võimalik, jalutada. Palju seda pole, hommikul enne seitset lidun ees minema ja Alari siis tuleb autoga mingi aeg järele, et tööle minna. Vabal päeval liigun õues ringi, kui poodi või kusagile minek, siis lähen ka varem välja ja liigun poe poole, hiljem siis Alari tuleb jälle järele. Pikk maa pole aga saab nautida värsket õhku ja linnulaulu :). Ma sellist stabiilset ja pikka trenni ei teegi, duši all näiteks pead pestes kargan ühelt jalalt teisele :D. Does it count? :D.

  2. Kuna mul lihtsalt tõesti ei ole aega trenni teha muul ajal (töö, kodu, laps) siis ärkangi viimased kolm kuud tund aega varem ja käin jooksen hommikul pool h või natuke peale (umbes 5-7 km). Äratab hästi üles, energialaks terveks päevaks ja hoiab vormis ka. Koju jõudes teen veel natuke lihasharjutusi ja venitan ja ongi olemas, mehe ja lapse ärkamisajaks jõuan hommikusöögi valmis ja duši all käidud.

    1. No seljuhul tundud sa minu masti inimene olevat, sest ma olen ka täielik hommikuinimene. Eelistan varem ärgata ja toimetada ja “rahulikult uimerdada” 🙂

  3. Nii, mina olen viimased ca 5 aastat pea igal õhtul jooksnud umbes 6-7 kilomeetrist ringi, et päevaseid pingeid maandada. Nädalavahetuseti jooksen ühel päeval 10km. Lisaks teen 3 korda nädalas tunnike ja natuke peale lihas-ja jõuharjutusi. Vahel teen sõbrannadele oma trenni ning siis nad reeglina enam nädal aega ei liigu ka 😀 Siis kui raha ja aega üle jääb, eksin ka jõusaali ning ujulasse.
    Kui aga jooksuinimene pole, siis paaritunnised jalutuskäigud aitavad ka vormis hoida. Tavaliselt teen jalutuskäike kui mul vigastused tunda annavad aga lihased saavad ikka mõnusa koormuse 🙂

Ütle sõna sekka:

