Tutvustan // BIO2YOU Face Toner & Seabuckthorne Facial Cleanser

Mõni aeg tagasi otsiti facebooki vahendusel Bio2You ilutoodete testijaid ning kohe, kui nägin, et tegemist on loodusliku astelpajukosmeetikaga, mõtlesin oma õnne proovida ja etskae! Õnn naerataski mulle!

Üsna pea potsatas mu telefonile üks sms, mis kutsus mind oma paki järele. Olin ootusärevusest juba roheline, sest mind tõesti huvitas, mida mulle nüüd saadetakse! Ma ei pidanud pettuma, sest karpi lahti lammutades vaatasid mulle otsa sellised kaks nunnut:

IMG_6330

Jah, ma tean – ma tean. Te kõik mõtlete nüüd, et ma olen ju põliselt BABÉ usku ja kuidas ma saan nüüd teisi näohooldusvahendeid kasutada, aga siin on newsflash! Mul oligi täpselt toonik ja ilma graanuliteta näopuhastaja puudu ning ma olen siiralt õnnelik, et mulle just need asjad saadeti. Sest need on oh-kui-heaad!

Kuna ma esimesel testimisõhtul ja -hommikul arvuti taha ei sattunud, kirjutasin kiiruga märkmetesse paar rida:
Näopesugeel lõhnas küll taevalikult! Mõnusalt magushapukas ja peale pesu jättis naha puhtaks ja niisutatuks. Sellega saab isegi meigi maha pestud – pole probleemi. Ilmselt hakkan seda igaõhtuselt kasutama! Ja arvake ära, mida ma igal õhtul teinud olen… 😉
Toonik on ka just see, mis mul puudu oli. Mõnusalt kerge ja naturaalne, ei jäta nägu kleepuvaks. Lõhnalt mitte nii magus, aga mõnus.
Minu jaoks oli vahvalt veider tooniku pudel, mis spreiga tuli. Olin skeptiline, aga kasutusmugavusele annab see palju juurde! Noh, väldib üledoseerimist jne. Ja pealegi, seda toonikut võib värskendava spreina kasutada iga kell ja igal pool!

Kes nende kodulehele veel ei kipu, siis ma teen teile elu veidi lihtsamaks ja toon välja mõned “pärlid pakendi pealt”. Niisiis.

➘Tooted lubavad:
BIO2YOU näopuhastaja on rikkaliku kreemja koostisega ja puhastab õrnalt naha meigist ja päeva jooksul kogunenud mustusest. Taimsed õlid pehmendavad ja niisutavad nahka sügavuti, muutes selle säravaks ning nooruslikuks. Näopuhastaja sobib igale nahatüübile, ka tundlikule nahale. Võib kasutada ka silmameigi eemaldamiseks, ning sobib isegi tõrksama veekindla ripsmetušši eemaldamiseks.
BIO2YOU näovesi aitab õrnalt nahka puhastada, niisutada ja tasakaalustada. Vähendab ebapuhtuste teket ning naha rasuseks muutumist, samaaegselt vähendades ka ebamugavat kuivustunnet. Annab nahale meeldiva värskus- ja pehmustunde. Tänu pihustatavale dosaatorile sobib kasutamiseks nii klassikalise näoveena, mida kasutada vatipadjakesega kui ka päeva jooksul keha- ja näospreina pakkumaks kiiret värskendust ja niisutust (eriti meeldiv kuumal suvepäeval).

➘Koostisosad:
Aaloe vera pehmendab ja niisutab nahka ning aitab seda hoida pehme, sileda, elastse ja terve väljanägemisega, kasutatakse ka tundliku ja punetava naha hooldamiseks. Aaloe takistab põletike tekkimist ja kiirendab haavade paranemist.
Kookosõli niisutab kuiva nahka, ravib päikesepõletust, ennetab kortse ja võitleb naha vananemise vastu.
Kummeli ekstrakt rahustab ja silub nahka.
Astelpajuõli on vitamiinirikas, sisaldab tähtsaid antioksüdante, E ja A vitamiini. Sisaldab ka tähtsamaid rasvhappeid (Omega 3, 6, 7 ja 9), mis kaitsevad ja tugevdavad naha looduslikke kaitsefunktsioone ning hoiavad nahka kuivamise eest. Tagab naha elastsuse ja on põletikuvastase toimega.
Päevalilleõli kasutatakse kuiva, lõhenenud naha, raskesti paranevate haavade, põletuste ja põletike leevendamiseks, pehmendab ja silub nahka ning sisaldab palju E-vitamiini.
E-vitamiin kaitseb nahka keskkonnasaaste eest ja on suurepärane niisutaja – suurendab vee sisaldust nahas ja aitab nahal püsida pehme ja siledana. Sisaldab väga tugevat põletikuvastast toimet ja kaitseb enneaegse vananemise eest, sest just naha põletikulised protsessid on üheks naha vananemise põhjuseks; soodustab ja aitab teistel toimeainetel nahka tungida ja imendub ka ise väga hästi. E-vitamiini leidub inimnahas ka loomulikult, kuid päikesepaiste vähendab selle hulka nahas.

Salveivesi on mikroobidevastane ning toimib antioksüdandina – ahendab poore, puhastab nahka ja aitab seda hoida pehme, sileda, elastse ja terve väljanägemisega; kaitseb nahka, leevendab ärritusi ja toniseerib.
Kummeli ekstrakt rahustab ja silub nahka.
Astelpaju ekstrakt on vitamiinirikas, sisaldab tähtsaid antioksüdante, E ja A vitamiini. Sisaldab ka tähtsamaid rasvhappeid (Omega 3, 6, 7 ja 9), mis kaitsevad ja tugevdavad naha looduslikke kaitsefunktsioone ning hoiavad nahka kuivamise eest. Tagab naha elastsuse. Põletikuvastase toimega.
Raudrohi tasakaalustab naha funktsioonide toimimist, mis on abiks ka rasuse ja ebapuhtustega naha tasakaalustamisel. Samaaegselt pakub leenedust ka kuivale, kiskuvale nahale, leevendab nahaärritusi, aitab nahakahjustustel paraneda ning kiirendab naha uuenemist.
Kibuvits sisaldab A ja E vitamiine, mis kaitsevad nahka keskkonnakahjustuste eest, niisutab ja aitab vähendada arme ning kortsusid.

➘Pakendid:
Näopuhastaja on mugavas kreemituubis, näovesi pihustatava otsikuga. Mõnus, stiilipuhas ja minimalistlik.

➘Tulemus:
Olen väga, VÄGA rahulolev klient ning käesolevaid tooteid kasutan kindlasti ka tulevikus.

➘Hinded:
Näopuhastaja ♥♥♥♥♥ 5/5
Näovesi ♥♥♥♥♥ 5/5

Kokkuvõtteks võin öelda, et naabrid kuuevarbalised on tõsiselt head tööd teinud! Ma ei näe põhjust, miks käesolevat näopuhastuskomplekti ei saaks kasutada nii kuiva, rasuse kui ka kombineeritud nahaga neiud ja noormehed. Kõik ju puha looduslik värk, mis naha õnnelikuks teeb! Peale kaht päeva kasutamist on vahet tunda ning peale hommikust näovee-ringi on nahk rõõmus, eluterve ja värske. Suurepärane algus tööpäevaks.
Selle sama komplekti saate endale soetada BIO2YOU kodulehelt 21 euro ja 90 sendi eest. Võite kohale minna Ülemiste keskusesse või tellida interneti teel siit!

Aitäh teile, BIO2YOU!

Ütle sõna sekka:

