Märtsi jutunurk: 20

Ma olen mingil postitamislainel… Aga ma ei saa sinna midagi parata – kui olen lubanud, pean sellest kinni pidama ja seda ma ka teen. Täna on reede, seega pean siia riputama ühe sellise riidefirma nagu Dressin toote.

Seda kleiti valides olin veidi pessimistlik, kuid minu viimase riidekapiahastuse varjus oli paki sisu täiesti spot-on. Jah, kullakesed, ma sain endale mõnusa, rohelise kontorikleidi!
Täna vedas mul ka sellega, et üle pika aja potsatas külla mu kallis klassiõde, kes lahkelt (ja läbi mõningate raskuste) minust paar klõpsu tegi. Mul oli vähesel määral bad hair day, niiet palun soengu peal pikemalt mitte peatuda. Pilti ka:

green pencil dress // Dressin

Võrreldes kodulehel oleva pildiga on minu kleit veidi erksam roheline, aga pole hullu, sest nii meeldibki mulle rohkem. Veidi rohkem spunki.
Etteruttavalt ütlen ära, et selle firmaga ma ilmselt kaua koostööd ei tee. Ei istu mulle arvutamised ja kohaletoimetamistasud, mis on suuremad, kui eseme enda väärtus. Pluss neil on mõnevõrra  v e i d e r riietevalik kodulehel. Küll aga olen ma oma rohelise kleidi eest väga tänulik ja õnnelik, et jõudsin selle ära oodata, enne kui kirja(ja inglise)keelt mitteoskava hiinlase kuu peale saatsin 🙂

Üleüldse on mul tunne, et pean kogu riidebisnisi vahepeal pausile panema. Mõtlesin just head teha (viimase postitusega), kui juba teine firma jonnima hakkas, et miks click rate nii madal on. No mis teha – ma päris iga päev ka hilpudest unistada ei viitsi ja leian, et elus on nii palju muud, kui päevast päeva netilehekülgi sirvida, riidepilte lõigata ja rahva jaoks kokku kleepida-esitleda. Viimane päikeseline nädal on selle elavaks tõestuseks, sest oleme igapäevaselt väljas viibinud, trenni kütnud ning Kris on nii-ii palju suuremaks kasvanud. Seda ütles täna ka vanaema.

Homse päeva peab Kris vana-vanaemaga veetma, sest meie Keioga lähme võistlustele appi. Laupäev küll, aga see-eest täispikk tööpäev. Kui tavaliselt on mul võistluste-eelne närv sees, siis täna olen küll igatepidi maru rahulik. Ilmselt sellepärast, et see, mis mind esmaspäeval ees ootab, on kordades hullem, kui saalitäiele rahvale hõigata, kes millisel tatamil võitis ning kes valmistuma peaks. Vot nii.
Nüüd aga lähen viskan varbad likku ja olen lihtsalt zen!

IMG_6231

4 thoughts on “Märtsi jutunurk: 20

Ütle sõna sekka:

