Kaunist naistepäeva!

Täna on olnud üks üsnagi meeltmööda pühapäev. See, et täna ka naistepäev on, see on lihtsalt boonuseks!

Alustasime oma tähistamist juba eile, kui parimad sõbrad külla tulid ja me taaskord ühe õdusa ja mõnusa õhtu koos veetsime. Mina sain oma pulma- ja moeasju arutada ja näidata ja mehed said oma… asjadest rääkida. Muljetamist oli üksjagu – meil on alati palju rääkida, kui kokku saame. Õnneks!
Ma sain demonstreerida vahet odava ja kalli loori vahel ja näidata pilti kleidist, mida järgmisel reedel Diibis kannan. Ka järgmine nädalavahetus tõotab emotsiooniderohke ja vahva tulla 🙂
Moeshow’st rääkides, siis mul tuli vahepeal pakike ja näitan kaht pluusi ka, mille õnnelik omanik ma nüüd olen:

Ombre Floral Sweatshirt //  Striped Loose Black and White T-Shirt  // ROMWE

See sweatshirt on küll natuke õhuke selle jaoks, et ma ta pusaks ristida saaks, aga seljas on ta täitsa mõnus. Triibulisest pluusist aga saab mu uus, mõnus ja pehme kodupluus.

Aga tänasest – täna kasutasin ma kõiki võimalusi magamiseks. Olen nii väsinud kuidagi ja energiat võtab iga köhimine ja ninanuuskamine. Täna aga olin ma täielik Homer J. Simpson. Täielik kaneelirullike. Ja no regrets!

funny-homer-homer-simpsons-lazy-the-simpsons-favim-com-415875
Okei, väike regret tuli siis, kui päike kogu sajaga möllama hakkas ja Keio juba kolmandat tundi poes käis. Surusin hambad kokku ja mängisin lapsega ekstrapalju rohkem kui tavaliselt, et kompenseerida seda, et me täna õue ei saanud. Ärge tehke etteheiteid – meil on käru autos ja auto oli parajasti poes. Ja selleks ajaks, kui käru maja ette jõudis, hakkas juba pimedaks minema… 😦
Selle päikesemölluga hakkas kevad ka aina rohkem põue pugema ja kujutate te ette, varsti saab ju grillhooaja avatuks kuulutada! Ma ei suuda ära oodata, millal piisavalt kuivaks ja soojaks läheks, et me lõpuks ometi poisiga maale möllama saaks minna!

…Aga Keio sai andeks, sest koju saabudes oli tal ühes käes oksake preeriakellukaid (jeppiii!) ja teises käes laavalamp. Jah, mu rõõmuovatsioonid on tingitud sellest, et ma sain naistepäevaks laavalambi! Olen seda kõigest terve elu tahtnud!

IMG_6025

 

Ja ka Kris Gunnar oli täna sümpaatsem, šarmikam ja sõnakuulelikum kui tavaliselt. Poekott sai ruttu lahti lapatud, tegin kibekähku toorsalati valmis ja minu poolt tuli õhtusöök väikse veiniga ning hiljem (palju-palju aega hiljem…) tuli Keio poolt smuutiralli. Nii romantiline! Olen täna väga armastatud 🙂 Nii oma tulevase mehe kui ka oma musterlapse poolt.

Kaunist naistepäeva kõikidele õrnema soo esindajatele! Kallid naised, kuidas teie tänane päev möödus? 

8 thoughts on “Kaunist naistepäeva!

  1. Ma veel ütlesin mehele, et ma mingeid kinke ei taha ja soviks ainult tulpe 😀 Aga hommikul saingi siis suure kimbu tulpe ja kohvi voodisse, siis käisime enne mu tööpäeva algust kohvikus ja lisaks sain kingiks spa-paketi järgmiseks nädalavahetuseks meile kahele. Ta oli mu salaja töölt vabaks ja lapsele vanaema külla organiseerinud selleks ajaks. Kusjuures minu jaoks naistepäev tõesti ei ole midagi suurt nii, et täiega ebamugav oli, kui ta rääkis sellest (mitte, et ma õnnelik/tänulik poleks :D) Õhtul mängisime veel lauamänge ka ja oli selline armas päevake 🙂

Ütle sõna sekka:

