Märtsi jutunurk: 5

Täna on ring juba neljapäeval ja ma hakkan end lõpuks ometi inimesemoodi tundma!
Reede õhtul suutis mind maha murda palavik ja kohutav enesetunne, mis tänaseks on taandunud nohu ja rõveda lahtise köha peale. Aga küll ka see kaob.

Uudistest nii palju, et esmaspäeval alustasin oma vaevalist teekonda ilusa naeratuseni ning esimene visiit lõppes kahepäevase dieediga, sest hammas oli nii hell, et närimist ei kannatanud. Veendusin ka, et olen endale lõpuks normaalse arsti leidnud, sest mu hirm vähenes kordades. Järgmine lõbuvisiit juba kuu aja pärast, juhhei!

Märts on meil taaskord üks väljakutse-kuu ning tänaseks on selja taga juba neli päeva. Seni püsin reel ja pildid ilusti tehtud. Oktoobri-väljakutsega võrreldes on fiiling kuidagi teine või on asi lihtsalt minus, aga ma sunnin end pilte tegema, muidu mandun päris ära. Kevadväsimus juba trügib.
Igatahes, pildid on seekord sellised:

1) Endlipildil olen palavikus ja nägu on pooltuim. 2) Kotis leidub mul igasugust vajalikku manti. 3) Minu suurimaks hirmuks enne KG sündi oli üksindus – see muserdav, masendav, üksildane üksindus ning nüüd on see hirm KG ise (ehk et ma ei kujuta ette, mis ma teeks, kui temaga midagi juhtuks). 4) Ja viimasel pildil on tänane kommidieet.

Sweet tooth’iga tuli mulle meelde teatada ka uudiseid pulmarindelt – nimelt on meie koogikestega pulmatort tagasi menüüs. Ja seda sajaprotsendiliselt, jippii! Sel kuul peaks oma nimekirjast maha saama tõmmata ka ametimedalid, millega varsti tegelema hakkan.

11004062_10206090622810582_1653255157_n

Ohe.
Ma pean motivatsiooni ja jõudu leidma kuskilt. Hetkel on mul tunne, nagu mind oleks poole talveune pealt üles aetud ja kohe asjatama sunnitud. Aga kõik omal ajal, eksole…
Hoian silmi-kõrvu lahti ja otsin tööd. Planeerin pulmi. Mõtlen, mida kinno vaatama minna. Ootan moeshow’d. Ühtlasi vihkan blogipostitusi, mida pastakast välja imema peab, seega ma nüüd lõpetan.

 

Head!

3 thoughts on “Märtsi jutunurk: 5

  1. Haha, mulle meeldib see “I can’t adult today” pilt. Saadan seda elukaaslasele pea igal hommikul kui ma läbi häda üles ärkan ning kohustustele vastu astun. 😀 Mida sa mõtled ilusama naeratuse teekonna all? Saad breketid või midagi muud?

Ütle sõna sekka:

