Pulmalüngad

Mul on väikestviisi identiteedikriis taaskord.

Ühel päeval on mul tunne, et kogu maailm on mu ees valla ja minu teha on ainult võimalusi kasutada (mis, tegelikult ongi nii) ja teisel päeval on mul tunne, et ma ei taha mitte kui kedagi näha, midagi teha ja elada siin nelja seina vahel senikaua, kuni nahk halliks läheb.
Ütlen lihtsas ja selges eesti keeles, et mõnel päeval mul lihtsalt s**t keeb, sest terve internet on lambaid ja padulolle täis – eriti veel, mis puudutab meie pulmade teemat.
Tembeldada kellegi pulm pummelungiks või “külarahva pulmaks” vaid selle pärast, et me ei tee oma pidu kuskil mõisas või villas on ka… mage. Ja milles mu pulmaisa süüdi on?
Ma olen eestlane. Mu  tulevane mees on eestlane. Me kõik oleme eestlased! Mu vennad on pidanud üsnagi traditsioonilisi Eesti pulmi (üks tegi seda väga edukalt Soomes, muide) ja ka meie tahame mõndade “uuendustega” Eesti traditsioonilist pulma- mis selles halba on? Miks me peaks pulmarahva ripakile jätma ja lootma selle peale, et iga üks nendest ise endale meelelahutust leiaks? Ja panustaks selle peale, et rahvas end omavahel ise tuttavaks teeks? I don’t think so.
Õnneks sain ask.fm’is ka ühe kaitsekõne (vähemalt ma arvan, et ma võin seda kui kaitsekõne võtta) osaliseks ja ma olen sellega täiesti nõus – tulgu me pulm või külasimman, aga mitte ühelgi inimesel siin maamunal ei ole mitte mingisugust õigust kritiseerida ja sildistada mind, meid ja meie otsuseid ja seda eriti veel nii intiimse sündmuse puhul nagu on pulmad. Punkt.

Peale selliseid läbielamisi (loe: läbilugemisi) kaob igasugune tahtmine teiega oma rõõme ja muresid jagada, aga mida rohkem ma sellele mõtlen ja kellegagi arutlen, seda enam saab mulle selgeks, et mu lugejaskond ei koosne ainult lammastest ja padulollidest, vaid nende hulgas on ka inimesed, keda ma pean oma sõpradeks ja headeks vestluskaaslasteks ning inimesed, kes reaalselt võivad pulmakorraldusest kui sellisest aimu ka saada pelgalt minu kirjapandud ridu lugedes.

Vahemärkusena kohe toon näite: Miks me Õnnepalees registreerimise teeme? Sest peokohas registreerides tuleks meil juurde maksta 300€. (Õnnepalees koha peal registreerimine on ümmarguselt 100€, Tallinnast väljas, Harjumaa piires 400€.)

Niisiis. Vähe rõõmsamal noodil jätkates:
✔Meie teekond on edenenud nii palju, et kohtumas on käidud ka kullassepaga, kes meile sõrmused teeb. Oleme lootusrikkad ja ei suuda lõpptulemust ära oodata! (Emotsioonidest muljetasin teises blogis).
✔Mis torti ja torditegijasse puutub, siis olen kimbatuses – no mitte mingil moel ei saa ma inimest oma kirjadele vastama! Ma saan aru, et meil on veel paras kopsakas aega augustini, aga ma tahaks oma suurde tarka raamatusse linnukese teha, et kas ma ikka saan selle inimesega arvestada, või pean otsinguid jätkama…
✔Kleit on ka nüüd kohe päris minu enda oma (ennem oli ka, nüüd on lihtsalt tunne ehtsam) ja ripub mu ema juures puu peal, kus ma saan teda iga kell vaatamas ja proovimas ja silitamas käia. 🙂
✔Loor on ka check. Nüüd aga proovisoengutesse!
✔Keiol on puudu veel vest – aga no worries. Mul on aimu, kust seda saab!

11007539_10206042992139845_58493480_n

 

 

Tibusammud meie päeva poole on sel kuul olnud märkimisväärsed. Päev korraga, ikka päev korraga 🙂

3 thoughts on “Pulmalüngad

  1. Lugesin natuke Su ask-fm’i ja uskumatu kui kibestunud ja kadedaid inimesi maailm täis on. Sul saab olema kindlasti fantastiline pulm!!! Ära loe neid haigeid kommentaare, ära üldse süvene nendesse. See on ju ainult TEIE päev ja nii palju kui Sa blogis jaganud oled, tulevad need minu meelest ühed imelised pulmad:)

  2. Kui ongi külapulm siis mis sellest! Kõige olulisem, et pulm oleks just pruutpaari nägu ja tegu ning just noored selle päevaga rahule jääks. Igaühele oma, kes eelistab privaatsust, kes eelistab pigem klassikat ning kes tantsu & tralli. Ega sellepärast ükski pulm teisest halvem pole. Väga hea näide : käisime elukaaslasega perekonnasõprade pulmas ning kuigi pulm oli ise vahva, asukoht imeline, pruutpaar imekaunis…kuid ma pole kunagi näinud ühtegi paari, kes tunneks end niii ebamugavalt kui nemad. Muidugi nende ebamugavus oli arusaadav, sest nad olid sunnitud kutsuma oma pulma 300 inimest, kellest vähemalt pooli nad ei tundnudki. Sest kui nad poleks neid inimesi kutsunud, siis jumal teab, mida rahvas oleks rääkinud…

    Näiteks ma ise plaanin teha pulma 20ndate – 30ndate stiilis ning kuigi elukaaslane on itaallane ning elame Itaalias, siis ma olen kindlalt teatanud, et pulmad tulevad Eestis ja punkt. Ma arvan, et nii mõnelgi tuleb ühe või teise kohta ütlemist kuid mis sellest. Ja tantsu ja tralli ja mänge tahan ka 😀

Ütle sõna sekka:

