Veel üks kleidipostitus

Kuna Sheinside hakkas veidi jonnima, et mu liiklus nende saidile on jõuludega veidi kahanenud (mis on minu mõistes loogiline), siis otsustasin ühe wishlist/arutluse-postituse ette võtta. Alguses mõtlesin niisama ringi vaadata, et mis nad üldse pakuvad, siis aga mõtlesin oma tüdrukute peale ja vaatasin juba teise pilguga ringi…

Aprikoosilainel surfates jäid mulle silma näiteks sellised kleidid:
aprikoosicollage1. Apricot With Gold Stamping Sweetheart Neckline Backless Bandage Dress
2. Apricot Sleeveless Lace Bodycon Dress
3. Apricot Short Sleeve Hollow Floral Crochet Pleated Dress
4. Apricot Sleeveless Floral Crochet Lace Maxi Dress  (tundub eelmise kleidi maxi-versioon olevat)

Rohelise lainelt ma väga inspiratsiooni ei saanud, sest leidsin ainult kaks sobivat kleiti:
mintgreencollage

1. Green Halter Backless Maxi Dress
2. Mint Green Sleeveless Pleated Belt Chiffon Dress

No, ja kui juba vaatamiseks läks, siis roosalt lainelt leidsin ma need:
pinkcollage
1. Pink Sleeveless Halter Pleated Maxi Dress
2. Pink Half Sleeve Lace Bead Chiffon Dress
3. Pink Sleeveless Bead Tie-Waist Chiffon Dress
4. Pink Sleeveless Backless Polka Dot Dress

Ma loodan, et mu tüdrukud saavad aprkoosi-rohelise-roosa lainelt mingitki inspiratsiooni ja mingigi suuna oma kleidiotsingutes, sest ma ikkagi tahan neid aidata.

Mida ma tegelikult otsima hakkasin, oli üldse mingi valge, lihtne kleidike, mida siis kanda, kui pulmapeo ametlik osa läbi on ja suurt puhvis kleiti enam kanda ei jaksa VÕI siis järgmise päeva kleiti. Noh, uue naise staatuses. 😀

Ma ilmselt ei pea mainima, et Sheinside’i kodulehel on vist kõige rohkem valikut just valgetele kleitidele. Aga no olgu öeldud, et kõik valged kleidid ei ole ilusad kleidid ning seetõttu oligi mulle enda kleidi valik kõige raskem.

whitecollage

Esimesena jäi mulle silma see mõnus ja lihtne, kuid siiski viisakas kleit – 1. White Long Sleeve Bodycon Dress. Siis hakkasin mõtlema (ja natuke lootma), et augustis on ju mõnus suvi ja ühe ilusa maksikleidi vastu ei saa ükski naine. 2. White Sleeveless Embroidery Pleated Chiffon Dress. Ülejäänud kaks meeldivad mulle oma pitsi poolest, kuigi kolmanda suhtes tekkis mulle nüüd kahtlus, et see on paras pepukleit – liiga lühike. Aga jah: 3. White Round Neck Slim Bodycon Lace Dress ja 4. White Half Sleeve Lace Bodycon Dress.

Aga aitab kleiditamisest-kollaažitamisest! Päris korralik suvelaine tuli peale kohe, mis siis, et väljas on konkreetne plirts-plärts. 🙂

4 thoughts on “Veel üks kleidipostitus

  1. See roosa maani kleit sobiiiiiiks niiii mu puutneitsitele – iseasi kas see reaalselt ka niii ilus välja näeb! 🙂

Ütle sõna sekka:

