Detsembri jutunurk: 29

Vegeteerida – issand kuidas ma tahaks vegeteerida! Terve päeva nagu Homer-bun olla ja logeleda ja mitte midagi teha.
Ma olen väsinud.
Tähtpäevadest, üritustest, jõuludest, jõulupidudest, jõulusöömadest, sünnipäevadest, sünnipäevasöömadest, kõigest. Täna oleks olnud ideaalne vegeteerimispäev, aga no keegi meist kahest peab olema vastutustundlik täiskasvanu ka ja lapse eest hoolitsema. 😀
Õnneks on veel homme enne ülehomset ja läbi see aasta ongi. Nagu linnulennul!

Meil oli jõulude ajal väga kiire ja kogu eelmine nädal sulas ühte – algas see üle-eelmise pühapäevaga ja lõppes eilse Keio sünnipäevaga. Meie jõulud olid väga kitsalt kokku võttes sellised:

Tegin selle aasta jõulude ajal erakordselt vähe pilte, sest enamustel üritustel ei olnud mul kaamerat lihtsalt kaasas. Või kui oli, siis ma, va udu, unustasin mälukaardi oma uude laptoppi, sest sellel on see kaardipesa nii ära peidetud. Ahastus oli suur, sest tahtsin ikka meie traditsioonilisi jõule ka jäädvustada, aga võta näpust. Kasutasin sõprade laenatud kaamerat samal päeval, aga ma pole Nikonitega kunagi sina-peal olnud…

Jõuludest veel nii palju, et Keio sünnipäevahommikul otsustasime asja kiirelt ja valutult lõpetada – no et kaua need jõulud ikka möllavad ja eilne päev oli ju Keio päev. Hommikul varavalges tegin kuuse tühjaks ja üle rõdu ääre see lendaski. Selleks aastaks küll nendest jõuludest, kingid ju saadud-jagatud ja kellelegi võlgu ka pole. 🙂

Aastakokkuvõtet ma ka eraldi tegema ei hakka, märksõnad on niikuinii Keio, KG, autojuhiload, koolitused-eksamid, parimad sõbrad, esimene sünnipäev, meie neljas aastapäev ja pulmade planeerimine. Oli vägagi tegus aasta, mida illustreerivad paljud pildid, arvukad blogisissekanded, paberid ja mälestused.
Uueks aastaks leidsin ma aga ühe laheda challenge’i, mida proovida:

a8bQeNe_700b_v1

Ma ei tea, kas ma vahepeal ka veel siia internetimaile jõuan, aga küsimustele vastan ikka ja meile loen ka (see on vihjeks, et te võite mulle vabalt kirjutada ka 😉 ). Ma tahan hiljutiste sündmuste varjus kõikidele südamele panna, et jõulud ja aastavahetus peaks küll selline aeg olema, kus kõik on härdad ja ennastsalgavad, niiet tehke kõike lahkusega. Nii, kuidas koer külale, nii küla koerale!
Soovin teile kõigile ilusat vana-aasta lõppu!

Ütle sõna sekka:

