empty in November: L’Oréal special

Ma ei ole teab mis iluguru, aga ma tean väga hästi, mis mulle meeldib.
Olen ka mina käinud poeriiulilt poeriiulile, proovimas üht ja teist, et äkki ikka leidub midagi head ja paremat. No, paremat kui eelmised totsikud.
Suvel sain suvepäevadel proovida ema käest laenatud šampooni-balsamit ja nendeks olid Elvital Fibralogy sarja tooted. Need meeldisid mulle lõhna ja tulemuse poolest juba nii hästi, et kannatasin ilusti oma senised pudelipõhjad lõpuni ja poodi minnes juba teadsin, mida lettidelt otsida.
Teised kaks toodet on Elvitali Total Repair sarjast ja see juukseseerum on maailma parim asi, mida ma oma kiharatele määrinud olen. Love-love-love.

IMG_4873Et siis veidi lähemalt:

1. L’Oréal Elvital Fibralogy Thickening balsam
2. L’Oréal Elvital Fibralogy Thickening šampoon
3. L’Oréal Elvital Total Repair Extreme topeltefektiga seerum
4. L’Oréal Elvital Total Repair Extreme S.O.S hooldus

➘Tooted lubavad:
Fibralogy: Juuksekarva seestpoolt paksemaks muuta, suurendades järk-järgult juuksekarva läbimõõtu. Juuksed tunduvad sõrmede all tihedamad ja peale 5t kasutuskorda on iga juuksekarva läbimõõt suurenenud.

Total Repair Extreme: Unikaalse koostise saladus: seerum sisaldab kahte tüüpi juuksekarva taastavat kontsentraati, mis pole omavahel segatud, nende koosmõju avaldub väljapumpamise hetkel: 1 Juuksekarva taastav GEEL LAK 1000 tehnoloogiaga, mis läbides juuksekiu 10 kihti* mõjub kuni südamikuni, taastades seda seestpoolt. 2 Siluv seerum rikkalike siluvate koostisosade ja tseramiididega. Seerum kattub üle kogu juuksekarva, sulgeb lõhed ning muudab selle erakordselt siledaks ning kergeks. S.O.S hooldus sisaldab sama tehnoloogiat ja lubab püsivalt taastada.

➘Pakendid:
Fibralogy sari hakkab silma oma sinakasroheliste ja lillade toonidega ning on iseenesest pilkupüüdev. Kohati võib-olla liiga kirju, aga maitse asi 🙂

Total Repair Extreme sari on helelillades ja punakates toonides veidi tagasihoidlikum, kuid mõjub samuti väga stiilipuhta ja usaldusväärsena.

➘Lõhn:
Fibralogy-sari lõhnab veidi magusalt, vürtsikalt ja tsitruseliste järgi. Otseselt mingit teatud nüanssi välja tuua ei oskaks, sest omal kohal on ilmselt ka keemia. Ei ärrita kangusega, vaid pigem meeldiv.

Total Repair Extreme seerum on minu jaoks nagu värske pesu rohelise muruga suvepäeval. Selline väga-väga puhas ja meeldiv – minu ninale väga meeltmööda. Kasutamise ajal meeldis mulle ka see lõhn väga.

➘Tulemus:
Kuna mu juuksed on nüüd mõnda aega igasugu (värvimis)keemiast puhata saanud, on šampoone ilmselt veidi raskem hinnata, sest värvitud juustel oli toimet rohkem tunda – kas siis tegi kuivaks, muutis raskeks ja halvasti kammitavateks jne. Endiselt on minu juuste suurimaks miinuseks see, et nad harjuvad üsna ruttu teatud sarjadega ära, seega ühe sarja tooteid ma näiteks kahte pudelit järjest kasutada ei saaks (sellepärast kasutangi hetkel vahepalana Arginine Resist’i sarja).
Fibralogy sari üllatas mind muidugi meeldivalt, sest kõik see, mis oli pakendi peal lubadustena kirjas, seda ta ka tegi. Vähemalt mulle tundus nii. Juuksekarvu küll juurde kasvatada ei saa, aga paksemaks muutusid karvad küll! Alguses olin õnnelik selle üle, hiljem aga ei osanud enam seisukohta võtta. Ilmselt ikka meeldis.

Total Repair Extreme on aga kindlasti üks nendest sarjadest, mille juurde ma ikka ja jälle tagasi pöördun, et juustele taas väike kuur teha. Ma armastan seda juukseseerumit, aga kahjuks on ta oma 15ml kohta üsna kallis ja pikkadele juustele kulub ka seda üsna palju. Aga hind on seda väärt! Ja kahjuks pole ka käppa saanud uuele totsikule peale panna ka kodupoodides, sest teda lihtsalt ei figureeri seal. Eks jälle kuskil kaubamajas või kesklinnas, kuhu ma nii kord sajandis satun…

➘Kokkuvõtteks:
L’Oréali šampoonide-balsamitega on minul küll tavaliselt hind ja kvaliteet käsikäes käinud ja samuti pole ma sattunud ühegi sellise šampooni-balsami otsa, tänu millele mul rahast kahju oleks hakanud, sest need lihtsalt ei sobinud mulle.
Otsustasingi käesolevad tooted veel rohkem esile tuua, sest jäin nendega ise rohkem kui rahule 🙂

➘Hinded:
L’Oréal Elvital Fibralogy Thickening balsam ♥♥♥♥♡ 4/5
L’Oréal Elvital Fibralogy Thickening šampoon ♥♥♥♥♡ 4/5
L’Oréal Elvital Total Repair Extreme topeltefektiga seerum ♥♥♥♥♥ 5/5
L’Oréal Elvital Total Repair Extreme S.O.S hooldus ♥♥♥♥♥ 5/5

3 thoughts on “empty in November: L’Oréal special

  1. Minu viimase ajal juuksehooldus hitt on 2 muna segatuna 1 sidruni mahlaga :D. Eelnevalt pesin 1 munaga aga tulemus polnud üldse hea. Kui ma õigesti mäletan siis sain selle retsepti Klahvikulutaja blogist.

    Ja mitte midagi muud polegi vaja seni kuni kanad munevad 😀

    1. No seljuhul loeme samu blogisid, sest mina nägin ka munapesu sealt 😀 Kuidas töötab?
      Mõtlesin ise ka proovida, aga seda ilmselt uuel aastal alles.

      1. Väga hästi! Tänu sidruni mahlale püsivad juuksed sama kaua puhtana kui šampooniga pestes. Kuigi seda viimast pole ka kaua kasutanud….Ütleme 2-3 päeva, enne kui päris rõvedaks läheb 😀
        Ja noh, loputama peab ka jahedama veega, muidu on peas omlett.
        Aaa, üks miinus on ka, kui muna neid niidikesi vms (need valged asjad mis rebu ja valge vahel on) enne välja ei õngitse, siis tuleb need pärast käsitsi ära nokkida.
        Aga jah, mina olen rahul. 🙂

Ütle sõna sekka:

