#ILILphotographychallenge sum-up: week 3

Kell on kohe-kohe pool kolm ja ma olen lõpuks ometi istuma saanud, ligi tass kuuma kohvi ja ema kingitud minikoogikesed. Ma olen hull Tosca fänn, aga Toscast paremad on vaid mini-Toscad! See päev on tundunud kui igavik. Kogu see hommikune kärme äratus ja karm karge tuul vastu mu nägu, pikk autosõit tagasi koju, vihmasadu ja sombune ilm ja niigi vähe energiat, huhh… Praegu tahaks nagu Homer olla. Paras väike cinnamon bun.

Kuna ma endale aga kaneelisaiatsemist lubada ei saa, siis võtad hetkelise hingetõmbamisena hoopis blogimist, sest see lihtsalt on omamoodi bliss. Mõtete korrastamine ja ritta panemine, enese teistmoodi laadimine. Ehk siis õige aeg teha kokkuvõtteid!
Selja taga on ILIL photography challenge’i kolmas (juba?!) nädal ja minu sellenädalased pildid olid sellised:

Eks mõningatelt piltidelt peegeldub mu motivatsioonipuudus, kuid olen oma sellenädalase repertuaariga üsna rahul. Oli teistmoodi vingete teemadega nädal. Samuti tundub mulle, et meid on vähemaks ka jäämas. Mina aga ei kavatse veel alla anda – nii palju on juba tehtud, lõpp juba paistab. Köki-möki ju!
Nagu ütlesin, siis selle nädala teemad olid teistmoodi vinged. Näitan oma lemmikuid ka 🙂

13. päev: helendus, helendama:

14. päev: madala nurga alt:

15. päev: linnatuled:
Selle teemaga oli mul väga raske lemmikuid valida, sest ma olen täielik sucker for nighttime city lights!

16. päev: silmad:

17. päev: lapsepõlve mälestus:

18. päev: armastus:

19. päev: peegeldus:

Tänase päeva pildid lisan hiljem, sest tundub, et ka osavõtjatel on täna tegemist täis päev – pilte on praeguseks nii vähe lisatud. Jään huviga ootama 🙂

Selline vahva nädalake siis taaskord selja taga. 11 päeva veel lõpuni, juhhei!

Soovin kõikidele osavõtjatele veel jätkuvalt head klõpsimist! Silmailu aina koguneb 🙂

3 thoughts on “#ILILphotographychallenge sum-up: week 3

  1. mulle niiiiii meeldivad su pildid! peaaegu kõik eristuvad teistest, kui facebookis neid kaustu lapata. väga-väga mõnus vibe on : )

Ütle sõna sekka:

