#ILILphotographychallenge sum-up: week 2

Käes on järjekordne pühapäev (kuhu see nädal küll jooksnud on?!) ja aeg teha veel üks kokkuvõte möödunud nädala pilditeemadest. Pildistamise koha pealt oli see nädal väga värvikirev, sagimist täis ja sundis ajusid veidi rohkem ragistama, kui eelmine nädal. Võib-olla sellepärast ka, et sel nädalal on päevi natuke rohkem 😉

Minu selle nädala pildid:

Mis ma sel nädalal siis õppisin? Ee, et statiiv on igati tänuväärt asi. Ja respekt kõikidele fotograafidele, kes suudavad väikeseid lapsi pildistada! Ja et mul on liiga väike köök, et seda mingitmoodi stuudioks modifitseerida. Ning et tuleb aega võtta, et pilti teha… Kuigi võib juhtuda, et spontaanselt ja “puusalt tulistades” võib ka midagi ägedat välja tulla.
Võrreldes eelmise nädalaga? Käin ringi, silmad rohkem lahti. Otsin juba eos ideid, mida jäädvustada ja järgmise päeva teemale mõtlen juba peale eelmise päeva pildi lisamist. Mulle meeldib, et ma saan oma kaameraga hästi läbi ja meeldib, et nii palju positiivset tagasisidet tuleb. Meil on grupis koos vahvad inimesed, kes üksteist innustavad ja kellele silmailu nautida meeldib!

Minu mõned selle nädala lemmikud:
6. päev: distantsilt:

7. päev: halb harjumus:

8. päev: hommik:

9. päev: raamatud:

10. päev: midagi magusat (või armast, inglise keele tõlge jätab vaba voli):

11. päev: vaba teema:

12. päev: muster:

Nagu näete, siis tänase päeva pilte pole veel palju saabunud, aga mul on üks lemmik juba olemas. Lisan õhtuks teised ka 🙂

Vot selline oli In love in Ljubljana 30 days photography challenge’i teine nädal. Aitäh sulle veelkord sellise laheda ürituse korraldamise eest, Jaanika!
Minu pildid on endiselt rippumas siin, flickr’i albumis, facebooki kommuunis ja käivad läbi ka instagramist. Head klõpsimist!

7 thoughts on “#ILILphotographychallenge sum-up: week 2

  1. Kui mul endal õnnestub nädalas üks pilt, millega ma ise ka päriselt nagu rahul olen, siis Teie pildid on ikka igapäevaselt sellised mõnusad, ilusad!
    Tore, et triinud meeldisid 🙂 Aitäh.

    1. Oh, aitäh Sulle! Ma loodan, et sa lihtsat mind ei teietanud, sest olen täiesti tavaline Eesti neiu 🙂
      Soovin sulle head fotosilma uueks nädalaks!

Ütle sõna sekka:

