30 day photography challenge: Day 1.

Beep beep boop, ütles WordPress ja lõi lahti tänase sissekande lehe.

Ilmselt pole kellelegi uudis, et ka minule meeldib vahepeal oma kamakas kaamera kätte võtta ja mõni hea klõps teha. Noh, siis ei tohiks see samuti uudis olla, et alates tänasest proovin mina ka osa võtta terve oktoobri vältel möllavast hullusest, mille algatajaks on Jaanika oma blogis. Tegu on siis 30-päevase fotograafiateemalise väljakutsega ning igal päeval on oma temaatika. Tänase päeva ülesandeks oli näiteks must-valge autoportree – slängikeeli siis b&w selfie.

challenge1

Jaanika enda sõnu tsiteerides oli top shit priority midagi uut iga päev õppida. Noh, täna ma näiteks õppisin, et väikese rahutu mutukaga on pea võimatu rahulikult klõpse teha. Ja et statiiv peab korralik olema (kuna mul seda üldse pole, siis käib laenatud kökats ka). Ja et kannatust peab olema. Ja et, pagana pihta, ma ei ole mingi modellitüüpi naine ja must-valged pildid ei tee minu välimuse jaoks kohe üldse mitte midagi! Uhh! Ja pealegi, mul pole kedagi, kes mulle silmade peale ilusat ja sirget lainerijoont teha oskaks 😦
Ja kuna ma olen selline mitte küll laisk, aga tegusid täis naine, kes iga päev ei jõua blogida (okei-okei, ma ei viitsi iga päev blogida, sest mõttetut jura pole ka mõtet kirja panna), jätan oma väljakutse-näituse pühapäevadeks. Tänast pilti aga näitan ilusti, sest ka minul oli ärevus sees uue väljakutse ees. Noh, nimetagem seda motoorseks rahutuseks.
Loodan ka ikka kuu lõpuni vastu pidada, sest tahtmine on suur. Tea, kas viitsimist ka on…
Igatahes, trummipõrina saatel:

IMG_3420

Klõpsu teen: Canon EOS 450D
objektiiv: 17-50mm f/2.8

(PS! Oleks ma teadnud, et vanu pilte võib ka kasutada, oleks ma ilmselgelt mõne kobedama must-valge pildi endast siia otsinud…)

One thought on “30 day photography challenge: Day 1.

  1. Minu mutukas lasi mul imekombel isegi rahulikult asjatada. 😀 Ma istusin toolil, kaamera statiiviga nina ees ja ta siiberdas tooli ümber. Õnneks toolile ei ulatunud. 😀
    Kahju, et sa iga päev ei postita, aga noh.. jään siis pühapäevaselt megaposte ootama. 🙂

Ütle sõna sekka:

