Kingiloos!

Häbi tunnistada, aga oma seitsme blogimisaasta jooksul pole ma teinud mitte ühtegi loosimist. Selle vea katsun ma nüüd aga parandada ja siin ta teie ees ongi, minu kõige-kõige esimene kingiloos. Miks just küüned? Noh, sest ma olen enda omadega lihtsalt nii rahul ja tahaks seda rõõmu kogu ilmaga jagada.

IMG_3077

Tahad osa võtta? Lihtne! Veendu, et oleksid nii minu kui Mammu Geelküünte sõber facebookis, kirjuta kommentaaridesse oma lemmikvärv ja e-posti aadress, kustkaudu me sinuga ühendust saame võtta. Jagama ei pea miskit, aga ega see paha ei teeks. 😀
Õnneliku võitja loosime välja 7. septembril!

Kivi kotti!

16 thoughts on “Kingiloos!

  1. Mulle meeldivad neoonsed roosa, roheline. Lilla on ilus värv. Musta ja kuldse kombinatsioon on väga cool ja navy blue on ka ilus värv. Ooo ja trükiissinine näiteks! Ilusaid värve on nii palju, et nagu ei olegi lemmikut.

    carolin.saareots@artun.ee – BOOM, ootan siis meili, et ma võitsin 😀

Ütle sõna sekka:

