KG uus trikirepertuaar

Viimase kahe nädalaga on uskumatult palju muutunud! KG trikirepertuaari lisandub iga päev midagi uut, nii vahva on ikka vaadata ja nentida, kui pagana ruttu need pisikesed kasvavad ja arenevad.

IMG_3040

Kaks nädalat tagasi tõusis ta vaevu-vaevu neljakäpukile ja õõtsutas end nagu haavaleht edasi-tagasi. Nädalaga aga on nii palju muutunud, et see haavaleht on muutunud korralikuks 4×4 roomikuks, kes kassi mööda korterit taga ajab ja terroriseerib.
Ma pole kunagi meie korterit väga lapsesõbralikuks pidanud (ja ega siin väga midagi muuta ei saa ka), aga KG on oma suures avastamisrõõmus üllatavalt viisakaks jäänud: hoolimata sellest, et koristamisest on vähe abi ja et kassid-lapsed vastületõmmatud vaiba kohe jälle ära müttavad, on poiss siiski väga viisakas – asjad jäävad oma esialgse koha ümbrusse. Ainus koht, kuhu ma teda eriti lubada ei taha ja kuhu ta niiiii väga kipub, on telekaalus, kus on klaasukse taga peidus kõiksugu toredad tehnikavidinad nagu dvd-mängija ja xbox ning kõrval ilutseb mõnusalt värviliste numbritega kõlarite võimendi, mille kallal ta siis mõnikord onu jälgedes disc jockeyndust harrastab. Mõnel hommikul telekat tööle lükates ehmatan end ikka vigaseks, sest see on lihtsalt nii vali.

Enne roomamahakkamist oli selle istumisega ka nii nagu ta oli. Aga ka see oskus sai selgeks nagu möödaminnes ja täiesti tähelepanematult istubki ta mu ees, lööb käsi kokku ja teeb oma jutuvada, milles on midagi “emme”-laadset peidus (ämm mul ütles selle peale, et ma ilmselt tahangi seda kuulda ja guess what? TAHANGI KUULDA! Ja kuulengi!).

IMG_2825

 

Peale istumise ja roomamise ei läinudki kaua aega mööda, kui KG sai selgeks, et asjade najal on võimalik end püsti ajada. Eks see on osaliselt minu süü ka, sest ma näitasin talle, et tumba peal on vahvad nööbid ja selleks, et neid näppida, on vaja neljakäpukilt püsti saada. Alguses oli ta mu pihta pahane, et ma teda väga ei aidanud. Olen nii mõnelgi hommikul talle peale sattunud, kui ta võrevoodit lammutada üritab ja mind avastades kohe õrnakest mängima hakkab – silmad märjaks ja suu tagurpidi. Nüüd on tal aga nalja nabani, sest mina pean ju kogu aeg jooksma ja tänitama ning asendusmänguasju leidma, kui ta millegi keelatu otsa sattuma peaks. Sõna “ei” peale teeb ta kahte nägu – üks on täielik päti nägu, kus ta lihtsalt naeratab oma laia naeratust ja teeb pätti edasi ning teine nägu on selline solvunud/ehmunud nägu, nagu umbes “MIDA sa just ütlesid?!”.

Eakohasteks lemmikmänguasjadeks on toataime poti sees olevad graanulid, mida ta seni (õnneks!!) veel suhu pole toppinud.

Kõige rõõmsam olen ma aga selle väikese fakti üle, et KG’l tulid hambad! Hurraa! Ülemised igemed on ka paiste ja punni läinud, ilmselt ei lähe kaua mööda, kui ka need hambad tulema hakkavad. Nädalaga tulid kaks alumist väikest kikut, mis on nii pagana teravad, et ma ei taha hommikusele tissitamisele mõnikord mõeldagi… Oleme oma söömisega jõudnud sinnamaani, kus tissitamist on kordades vähem kui “päris” toidu söömist – rinnapiima aeg on ainult hommikul varavalges, ülejäänud ajal ei ole pakkumisest kasu ka, sest poisil lihtsalt pole huvi. Ma olen natuke õnnetu, aga samas, mis teha. Ma ei hakka peale pressima ja üks kord päevas on kõvasti parem kui null korda päevas.
Eile käisime gabariite mõõtmas ning 9 kuu ja 9 päeva vanuselt kaalub Kris 7835g ja on 71,5cm pikk.

Lisaks veel kõikidele tulevastele või praegustele titevannitajatele väike life hack 101:

IMG_3090
Suur pesukorv on minu vannitamise päästja igatahes. Suur vann ise on liiga suur, väike titevann ilmselgelt liiga väike ja see nõme, ebamugav vanniiste on mingisuguse imeliku kalde all, et seda pole mõtet vanni pannagi – kutt lipsab sealt lihtsalt minema. Siin aga ei hulbi mänguasjad käeulatusest välja ja juhul, kui taguots peaks libisema hakkama, on tasakaalu suhteliselt lihtne tagasi saada.

 

Nüüd aga suundume õhtuste ilurituaalide juurde, seega kõigile teile ilusat õhtu jätku!

2 thoughts on “KG uus trikirepertuaar

  1. Mia on 3 kuuse ja 7 päevasena täpselt 10 cm Krisist lühem 🙂 Aga vanni nipi jätan meelde, see on väga lahe lahendus 🙂

  2. Nüüd tead, mis tunne mul oli nii viis-kuus kuud tagasi, kui siinsel seltsimehel-seinalehel hambad tulid. Ja temaga argumenteerida rinna mitte-järamise üle oli veelgi võimatum.. Hea, et järjest rohkem tahkema toidu peal. Tulid need hambad ju täiesti keskmisel ajal. 🙂
    Nüüd saab siis Krissud lasta võidu roomama/destructionit tegema. 😀 Põnev.

Ütle sõna sekka:

