Uudishimumeem: 6 küsimust

Aitäh Sulle, Lipsuke, selle torke eest!

Viis päeva (jah, viis) tagasi algatas Mallukas ühe meemi, kus peab vastama kuuele küsimusele. Jõudis järg ka minu kätte ja siin ma nüüd olen.

 

1. Kui sul oleks võimalik võtta enda ükskõik milline loom, siis kelle sa võtaksid?

Kui ma noorem olin, unistasin mustast pikakarvalisest kiisust nimega Sybilla. Samas ei puudunud minu ettekujutustest kunagi ka koer, kas labradori retriiver või kuldne retriiver. Elupäevad tahaks ikka enda äranägemise järgi kujundatud suure hooviga majas veeta, kus on ruumi lastel ja koduloomadel ringi joosta ja möllata. Ei välista ka linnukesi, papagoid on alati ägedad olnud!

2. Kelle blogi lugedes tekib sul tunne, et sa tahaksid minna ja temaga paar drinki teha?

Malluga ilmselgelt. Olen käinud, olen näinud, aga seda siis, kui veel arbuusineelaja olin. Peaks ühe tripi nüüd saledana ka ette võtma!

Evaga tutvusin veel siis, kui tema minu tulihingeline lugeja oli, nüüd on rollid pigem vastupidised (hea lugeda – ta blogi on nii fresh ja clean alles!) ja selle dringinalja plaanime paari päeva jooksul ära teha, hehe.

Blogidega on aga nii, et kirjutajatel on oma hiilgavad päevad ja siis mõtlen tihti, et võiks kokku saada ja maailma avastada. Siis teinekord tekib mingi mõttetu draama lambise koha pealt ja mõtled, et no milleks. Täna küll ei viitsiks.
Aga samas loen kellegi seiklusi ja mõtled, et no miks mitte?!

3. Mis oli su viimane heategu?

See oli küll ammu, aga see oli kestev heategu. Ma ise vähemalt liigitan selle sinna alla.
Väike teene hädas sugulasele – laenasin talle oma Emmaljungat siin “karmis” Eesti talves, samas kui ise Britaxi-nökatsiga paarutasin.
Kõige hiljutisem heategu oli oma nõmm-liivatee saatmine Incale, kel seda ootamisel hädasti vaja oli.

4. Mis asjad sind närvi ajavad?

Ma olen ausalt öeldes närvipundar, isegi, kui ma seda kogu aeg välja ei näita. Mind häirib alati midagi, olgu see siis kellelgi halvad harjumused, uimerdamine tänavatel, vankerdajate põrnitsemine, poes riiulite vahel järsk seismajäämine, elementaarse viisakuse puudumine; kui ma nõusid kuivama panen ja veepiisk mööda kätt alla jookseb; siis, kui ma täie hooga vastu voodiserva jooksen ja oma väikse varba ära löön ja see reaalselt terve päeva valutab; ülbus ja üleolek ja vajadus ära panna; kui riided ei sobi ja neid kogu aeg kohendama peab; palgapäev, sest siis peab makse maksma; põhjuseta jorin ja jonn; sokid toanurgas; kassikarvad igal pool; emad, kes oma lastele rämpstoitu ja imelikke asju “proovida” annavad; lollus, ignorantsus, ülim lapsemeelsus, lohakus…. ma võikski jääda kirjutama seda jada!

5. Mis oli viimane uus asi, mida sa sõid ja mida enne mekkinud polnud?

Hea küsimus…. Aga ma vist tõesti polegi viimasel ajal midagi uut ja huvitavat proovinud.  Rakvere ahjuliha rukkileivakoorikuga oli päris hää! (Olen jah lihasööja 😦 )

Muidu proovin uusi veine järjepanu. Soovitage parimaid, keegi?

 

6. Millal viimati nutsid? Miks?

Saja päeva ajal vist ei olegi nutnud. Pisarad tulid siis silma, kui varba ära lõin, sest see oli tõesti valus.
Aga nüüd nii, südantlõhestavalt ja pisaratega nutsin ma viimati ilmselt mingi tüli ajal. Ei mäletagi.

Aga mul on pisarad kerged tulema siis, kui end mingisse filmi või raamatusse väga sisse elan. Keio naerab kõrval, aga minu jaoks on asi naljast kaugel juba, kui pisarad silmi jõuavad.
Halb kaotaja olen ka. Ilmselt, kui väitlemas käiksin ja oma seisukohad teise vastuvõtmatuse tõttu selgitamata jääksid, nutaks ka.

Valu pärast nutan. Nii vaimse kui füüsilise.

 


 

Nii lühikesed vastused tulid, niiet ime pole, et ma seda teatepulka varem ei saanud! 😀
Igatahes, oma järje annan üle Evale, Carolinile, Holgerile ja Incale. Head vastamist!

 

 

10 thoughts on “Uudishimumeem: 6 küsimust

      1. Keegi võiks Mari käputama õpetada 😀 Aga ühesõnaga, eks me siis tuleme kogu cruuuuga, aga kuhu? Haha, hea et ma ÜLDSE ennast randomilt peale ei pressi 😀

  1. Jah, ega nii ei kõlba ju Mari ette esinema minna kui peigmees-kandidaadil võlumiseks sobivaid nippe pole ja kuna Chris oli lahkesti nõus ette näitama., siis tuleb ootamatut lahkust ära kasutada. Mallu, ofkoors oled teretulnud, meil point ongi, et poisid maadlevad matil ja me vahime pealt. Aus oleks kui sa ka lapse matile laoks :D. Meil oleks vaja teha vino-in-the-wild ära, though 😛

  2. Heh, ma ei taha olla tähenorija või miskit, aga ma lihtsalt selguse huvides mainin (ja kuna sellised asjad tihti igal pool silmajäävad) on kaks toredat ja vahvat koera tõugu nagu labradori retriiver ja kuldne retriiver. 🙂

Ütle sõna sekka:

