Vastik väike vinguviiul?

Ma ei salli loodreid, kes teevad kellast kellani tööd aga ei viitsi nagu tööülesandeid täita. Saan aru küll, et tänapäeva Eestis kõik saavadki oma sandikopikaid, aga olen endiselt arvamusel, et parem on end liigutada ja midagi tarka teha (tööd näiteks), kui suitsu kimuda ja oma näruse elu üle mõtteid mõlgutada, samal ajal kui kell õhtusse tiksub.

Olin ilmselt malevas ka paras pain in the ass, sest tigetsesin vaikselt selle üle, kuidas teised tööd ei viitsinud teha ja mina lihtsalt tegin, sest noh, polnud midagi paremat teha ju. Sain hüüdnimeks töörügaja.

Ühesõnaga. Kogu point on selles, et olen vastik väike vinguviiul!

Tellisin normaalse inimese kombel (noh, et maksin ja puha, ei saanud tasuta ilusa naeratuse ja miljoni jälgija tõttu) Sheinside’ist endale seeliku ja kaks kleiti. Umbes sada aastat tagasi. Kannatamatu, nagu ma olen, jälgisin suhteliselt tihti, kaugel mu pakike on. Kas juba Hiinast väljas või teadmata kadunud või kogub juba kuskil riiuli peal tolmu.
Sel nädalal olin pakki eriti aktiivselt jälginud, sest mul polnud koolis vahepeal midagi targemat teha ja aeg hakkas ka juba sinnamaale saama, et pakk peaks justkui silmapiirile ilmuma vaikselt. Eile oligi see saatuslik päev, kui mu pakijälgimisteekond näitas asukohaks meie väikest Eestit! Jehuu!
Tegin veel rohkem taustakontrolli ja sebimise-jebimise järgi leidsin hoopis sellise koha:

post

Saaja ei olnud kättesaadav?
MIDA TE AJATE?
Esiteks, toimetasin terve päeva kodus. Teiseks, mul on fonotelefon, mida alt lasta. Kolmandaks, nägin aknast Eesti Posti autot maja ees seismas. Neljandaks, et mingit teadet, ei mingit telefonikõne. Niiet käige aga kukele.

Muidugi helistasin, muidugi kaebasin, mis pagana valetamine ja vassimine see olgu?
Ma saan aru, et mind tõesti poleks kodus olnud ja et keegi oleks mulle helistanud, ukse peale sticky note‘i jätnud või postkasti teate jätnud, aga EI.
Selle pärast, et mingi loru ei jõudnud (loe: viitsinud) oma tööd teha, pandi mulle selline märge.

Edusammudest aga nii palju, et täna helistati mulle kandekeskusest ja küsiti ilusti, kas ma olen esmaspäeval kella kahe-kolme ajal kodus. No nüüd siis olen, nüüd tean ju, mida oodata. Vabanduseks väideti, et mu ligi 800-grammine pakk oli raske ja kirjakandja puhtfüüsiliselt ei jõudnud seda ära tuua. Olgu.

Peaasi, et pakk olemas oleks! Ja nagu näha, siis mõnikord paneb asjakohane vingumine hammasrattad käima.

tumblr_misc0vJzoz1s6wthdo1_400

11 thoughts on “Vastik väike vinguviiul?

  1. Nüüd ma siis tean miks sa mulle nii tuttav oled olnud koguaeg – malev, dohh!!
    Aga Eesti Post teeb oma tööd tõesti väga üle jala. Sõbrants tellib koguaeg ebay’st ja mujalt tavaari ja mitmeid kordi on olnud märge, et pole vastanud kuigi keegi pole kodus käinudki. Minule on ikka jäetud see lipik postkasti, et pakike ootab mind postkontoris ja ühe korra isegi koju kätte toodud. Iseenesest ma ju saan aru, et üks vanamemmest postiljon ei jõua kõigi inimeste tellitud pakikesi kaasas tassida kogu tee, aga jätku siis see teatis postkasti vähemalt.

    1. What, malev, mis, kes, kus? 😀

      Ja see ajaski mind just veel rohkem närvi, et mingit teatist või lipikut ei jäetud. Ma just meelega käisin all postkasti juures ka, kui seda märget nägin!

      1. Tegin nüüd veitsa detektiivitööd ja vaatasin, et sa olid 2009 Peipsi kolmandas vahetuses. Ma olin teises 😀
        Eks ma kuskil maleva üritusel sind siis nägin ja nüüd kui blogi olen lugenud, siis koguaeg mõtlen, et kus kuradima kohas ma sind näinud olen – now I can die in peace! 😀

  2. Misasja, 800 grammine pakk on liiga raske ja postikandja ei jõudnud tuua? Ta räägib nagu see pakk kaaluks 8 kilo! Aga noh, loll kes vabandust ei leia. 😀

  3. Küll teil on nõrgad postiljonid alles 😀
    Mina ajasin postiljonil närvi mustaks lapsevankri tellimisega, sest noh..see kaalus tõesti parajalt ja see kast oli ka nii suur, et ega seda kerge just mööda kitsast koridori tassida polnud 😀

    Mis aga Sheinside-i puutub, siis kas mul on ka ilus naeratus? 😀 Ja ma jumala eest loodan, et need tellitud asjad on sul normaalses suuruses ja korralikud. Kui ma täitsa ausalt ütlen, siis ainukene korralik asi mille ma saanud olen, selle eest ma maksin. Kõik,mis tasuta saadud-no ma ei hakka parem üldse kommenteerima 🙂

  4. Võin täie tõsidusega öelda, et meil on olnud samamoodi vähemalt ühel-paaril korral. Ütlen ausalt, Eesti Posti teenindus annab aga tihti soovida (nii kullerite poolt kui ka postkontorites, eriti viimastes)…

  5. Oh juudas,mul koguaeg sama jama.Et mind polnud kodus.Olen ka neile pinda käinud ja päris kurjalt isegi lõpuks.AGA midagi pole muutunud.Koguaeg käivad nemad siis kella 9 hommikul.Kus kuradi kohas ma selle lapsega kell 9 hommikul huvitav olen 😀 Täiesti mööda neil seal Eesti Postis kõik.

Ütle sõna sekka:

