empty in April | Aprillikuu tühjad

IMG_0564

Aeg taaskord “kevadpuhastust” teha ja minema visata totstikud, mis juba vaikselt tolmu koguvad, sest ma pole neist veel postitust vorpida jõudnud.

1. Garnier Color Naturals 6.60 – Fiery Pure Red (leekivpunane) – Tervitused siinkohal ämmamammale! Kasutaksin seda värvi viimase võimalusena. Lolli peaga mõtlesin, et äkki ikka pole seda proovinud (mul oli terve hunnik neid väikeseid sildikesi, mida juuksevärvipakenditelt lõigata saab, aga panin need kuskile osavalt ära ja nüüd on mul ainult KAKS) ja no ei ole see, mida tahan. Korra oled head saanud, rohkem midagi muud ei taha. Tuhmub ruttu ja muudab minu kiharakesed kuivaks. Igatahes, seda värvi ma niipea osta ei taha.

2. Garnier Ultra Doux Aloe Vera šampoon ja balsam – Nii nagu sinna kirjutasin, nii ka siia: Suurepärane ja kerge, healõhnaline šampoon igapäevaseks kasutamiseks! Kui ma peaks laagrisse sõitma ja oma šampooni-balsami maha unustama, siis need kaks oleks esimesed mu poenimekirjas. Suurepärane vaheldus teisele tihtikasutatavale šampoonile-balsamile. Kindlasti ostan veel, juba ainuüksi lõhna pärast!

3. Oriflame Activelle Pure Care higistamisvastane 24-tunni rulldeodorant – Meeldib ja tahan veel!Selles suhtes on see deodorant, mille hinna ja kvaliteedi suhe on paigas. Ma pole kunagi väga rulldeodorandi inimene olnud ja seega ma ei teagi neist midagi, aga see mulle meeldib. Kui keegi teab veel midagi soovitada, andku aga minna!

4. Ainhoa Speficic Seborregulating Cream – Aitab vähendada rasvasust ja ummistunud poore, antiseptilise toimega, põletikuvastane, taastab rakke ja sulgeb poore. Väga hea kreem näohoolduseks, millest juba puudust tunnen. Tuttav kosmeetik soovitas, ja hästi soovitas, peaks ütlema!

5. Clarins Wonder Volume Mascara 01, 7ml – Otsas… Hea ripsmetušš, ajas oma asja ilusti ära, aga uuesti ei ostaks 🙂 Harja võtan küll seevastu kasutusele!

6. Mirra kosmeetiline geel bakteriofaagidega – Igikestev tundus, aga saabus ka selle potsiku päev. Kahju kohe loobuda, sest aidanud on ta mind võitluses punaste täpikestega ninal, põletikuliste vinnidega, katkiste kohtadega.
Toime on tal kirja pandud nii: Normaliseerib naha mikrofloorat tänu valikulisele haigust tekitavate bakterite tegevuse mahasurumisele. Tagab kriimustuste, marrastuste ja teiste nahakahjustuste puhul kiire paranemise.
Ja tagab tõesti. Olen Mirra toodete soetamist nende hinna tõttu edasi lükanud, aga nüüd on see ilmselt vältimatu, sest tegu on tõesti asjadega, mis toimivad! Soetan kindlasti veel!

7. JOIK Luksuslik tsitruse vannipiim – Kirjutasin sellest siin. Hea oli, aga otsa sai. Ja kahjuks pean ütlema, et piimale eelistan ikkagi pigem vannisoola 🙂

 

Huhh, vähemalt minikevadpuhastus tehtud! Järgmiste tühjadeni!

Ütle sõna sekka:

