Grinds My Gears Peter Griffin - you know what really grinds my gears? fat people. who complain about being fat.

Ooo jummel! Kaaluteema on vist midagi sellist, mis on iga jumala päev aktuaalne ja ei vaibu kunagi!

Seda enam on mul sellest siiber. Siiber sellest, et suured inimesed vinguvad selle üle, et nad nii suured on. Mine siis trenni! Jaluta viimane bussipeatus tööle. Ära söö peale kella 6 šokolaadi või suhkrurikkaid puuvilju! T E E  M I D A G I. Ainult ära hala!

Samamoodi nagu mul ajab kopsu üle maksa see saade… Ehm, mis selle nimi nüüd oligi. “Kaalul on rohkem kui elu”?
Mis pagana mõttega sa ronid väikses Eestis suurele ekraanile, kui sa end kokku ei kavatse võtta? Eriti veel siis, kui kõik ette-taha ära tehakse, kõik trennid, toitumiskavad, mida veel… Ja sa ei suuda aastaga n kilo alla võtta.

Seda enam, et kõik, kes end seda lugedes puudutatuna tunnevad, siis vihjeks, et väljas on KEVAD. Kao välja! Ja ära loe seda! Tegutse parem!

7 thoughts on “

    1. Kui haigust ega midagi küljes ei ole, mis seda kaalutõusu esile kutsub, siis on inimene ise ju end nii suureks söönud, kas sa ei arva?

      Ma saan aru, et jalutud inimesed nutavad/vinguvad, et nad joosta ei saa, aga halada selle üle, et sa paks oled, samal ajal näiteks krõpse sisse vitsudades on veidi ülekohtune selle suhtes, kes seda kuulama peab.

      1. ma olen sinuga tegelikult väga nõus, lihtsalt kaalu langetamine on mõne jaoks raske isegi kui krõpse kogu aeg ei vintsuta. ja seda on tegelikult inimestel kes sellega maadlema ei pea raske mõista (ja ma ei mõtle neid “pakse” kes räägivad appi ma olen nii paks, kaalun 65 kilo)

    2. Asi pole niivõrd selles, mida sa sööd, vaid selles kui palju ja kui suur füüsiline koormust päeva peale tuleb. Näiteks ujujad võivad süüa sõõrikuid, burkse jms rämpstoitu ja neil jääb kaloreid puudu.Väga vähesed on tegelikult ausad ja tunnistavad, et söövad ja näksivad liiga palju ja liiguvad liiga vähe. Ja keda muud nad petavad, kui mitte iseennast. Võid süüdistada metabolismi palju tahad aga sinu enda käsi liigub sinna krõpsukotti ja kommikaussi. Kui on toiduga seoses psühholoogilisi probleeme, siis tuleb otsida abi spetsialistidelt, mitte süüdistada maailma oma hädades. Nagu Andra väga õigesti ütleb, kui sul on probleem, siis tegele sellega, mitte ära vingu. Mindki ajab närvi kui mõni räägib, et mis mul viga, ma ju peenike ja muud sellist pullikakat. Mida need inimesed ei tea, on see, et ma ei ahmi igast paska suust sisse, teen trenni ja hoolitsen enda eest.

  1. Peenike või paks – vinguda ei ole nii või naa mõtet.
    Minu jaoks on alati olnud valida kas muudad enda juures millega rahul pole või oled rahul sellega mis on, aga vingumine ei ole kunagi õigustatud.
    Mul on hoopis mitu sellist sõbrannat kes ise on väga peenikesed, aga käivad ringi ja krääksuvad kui pekised nad siit ja sealt on… sellisel hetkel mõtlen mina, et milline lehm ma siis nende silmis veel olla võin – seda nad enda jaoks ei teadvusta. Hoopis ütlevad, et ma olen nii kaunite kurvidega…….. tänks 😀
    Loobusin enda keha kallal juba ammu sõimlemise ja haletsemise. Just nimelt haletsemiseks ma seda vingumist peangi, nagu keegi teine saaks minu jaoks midagi siis teha. Ei saa. Ikka ise peab endale teadvustama kas haletseda ja jäädagi endaga rahulolematuks või suhtumist muuta; just nimelt suhtumist, see ei tähenda kaalunumbri muutmist. Nii palju nutetuid ja ennasthävitavaid aegu olen ma enda keha pärast näinud – no more!

  2. Seda suurt kära võib tekitada igaüks, aga kui enda sees pole reaalselt midagi paika pandud ei saavuta mitte keegi mitte kunagi mitte midagi. Vahest on vaja tõele näkku vaadata ja endale, täiesti iseendale tunnistada, et ma olin laisk ja suudan tegelikult paremini. Sellest punktist edasi on võimalik ennast päriselt ka kätte võtta. Jääb igaühe otsustada kuidas sellega hakkama saadakse.Endaga peab rahu sõlmima ja oma keha tuleb kuulata.
    Pean samuti Andra seisukohaga nõustuma.

Ütle sõna sekka:

