Water’s thick, but blood is thicker

Kui keegi peaks minu käest tänasel päeval küsima, mis mu elu muutnud on, siis ilma viivituseta vastaks ma kõhklemata “Kris!”.

Peale seda, kui see väike ilmaime päevavalgust nägi, on mu elu teinud kannapöörde. Olen pidanud ümber hindama seniseid väärtushinnanguid (olgu, mitte päris ümber hindama, aga lihtsalt mõned on nüüd kõvasti olulisemad kui teised) ja mõned oma nimekirja juurde kirjutama.

Olen terve elu pereinimene olnud. Jah, kui keegi mainib siinkohal mu isa, siis selles suhtes võib-olla tõesti ei ole, aga sinna ei saa ma midagi parata. Natuke liiga palju aastaid on mööda läinud, et lähedust kui sellist üles soojendama hakata. Muidugi ma armastan oma isa, ärge saage minust valesti aru… Aga lihtsalt, see ei ole see, mis mul on oma emaga (ja temapoolse suguvõsaga).

Tänu Krisile olen ma perekonda veel rohkem hindama hakanud. Need on inimesed, kes jäävad sinuga elu lõpuni, tahad sa või ei taha, aga see on natuke nagu geneetiline kohustus või nii. Kui suhted just hapud pole, siis kui paljud teist oma abi paluvad pereliikmed ukse taha jätaks?

Miks nii sentimentaalne? Head suhted perekonnaliikmetega muudavad mind sentimentaalseks. Ma armastan oma perekonda. Seda, kes mul kodus on (Keio ja Kris elavad mu südames päiksepoolses toas), neid, kes mul ema juures on, neid, kes mul mööda Eestit laiali on… Seda enam on mul piinlik tunnistada, et viimastel aastatel ei ole ma oma lemmiksugulastega just tihti suhelnud. Hoolimata sellest, et oleme kõik nüüd tallinlased ja üksteisest väga kaugel ei ela. Suuremalt jaolt tänu Krisile on see muutunud – meil kõigil on lapsed ja paratamatult ühised huvid, skaibime tihti ja nüüd kohtume tihedamini. Kus ma enne elanud olen?! Miks mitte varem?!

Miks…?

il_fullxfull.263661672

 

 

 

 

Nüüd aga kaotatud aega tasa tegema! 🙂

 

 

Ütle sõna sekka:

