MDR – My Dreams Rule

Nägin täna unes kõige lambimat lõiku üldse.

Kuna mu igapäevarutiini osaks on saanud ka Austraalia kodukokkade seiklused koos kohtunike Pete ja Manu’ga, siis ausalt öeldes ma väga ei imestagi, et nad tee mu unenägudesse nüüd leidsid.

Pete ja Manu 1

 

Pete ja Manu 2

 

(“Jaa, sina jah!”)

Igatahes. Ma tegin pannkooke. Aga huvitaval kombel nad mu taldriku moodi asjal nägid välja nagu taevalikud koogipõhjad (sponge cake) koos mingisuguse moosiolluse ja värskete marjade-melissilehtede garneeringuga. Kujutage nüüd ette elegantseid pannkooke. Raske, eks? Mitte minu väikesel ajul!

Midagi ma seal vaaritasin oma vääntsi pliidi ees ja Manu tuli maitsma. Kahjuks ma selle kohta gif’i ei leidnud, aga igaüks, kes on näinud mingit vähegi õnnestunud osa MKR’ist, siis teavad, mismoodi Manu “Magnifique!” ütleb.

Loomulikult ma järjekordselt ülejäänud unenägu ei mäleta, sest see oli öösel ja täpselt enne söögiaega ja mul on aega olnud vähemalt kolm miniund peale seda teha. Aga vahva unenägu sellegipoolest. Muhelesin unes, muhelen veel siiamaani =)

3 thoughts on “MDR – My Dreams Rule

  1. Haha, ma olen ka seda saadet nii palju vaadanud, et lisaks unenägudele tükib see juba mu igapäevaellugi. Väga tihti avastan nt söögitegemise ajal, et kommenteerin oma peas seda, mida parajasti teen selles stiilis, nagu need osalejad oma tegemisi kirjeldavad (“I pour the porridge out of the pot and… it’s perfect. It doesn’t stick to the bottom, it’s not too runny, oh I’m so releaved!”).

Ütle sõna sekka:

