Titt noka vahel!

Ma ju pean teile neid pilte siia panema. Et te ikka jumala eest sellest kohast, silmaklapid peas, mööda ei käiks!

Kuna ma ise enam rase pole, siis käin pigem harjumuse, heade nahahooldusvahendite, imeilusa imetamis- ja ööpesu ja meeldiva seltskonna pärast sealt poest läbi. Kõikidest käidud kordadest olen ilmselt ühel korral tühjade kätega välja astunud…
Ja iga jumala kord mõtlen, et võiks riiete pärast taas rase olla, hehehe.

 

                

Poepidajanna on rõõmsameelne naisterahvas, kes aitab alati, kui seda ta käest küsida. Pesu koha pealt mul ilmselt teadjamat inimest ette ei tule. Tänu Toonekurele on mul kaks asendamatult head, mõnusast materjalist imetamisfunktsiooniga öösärki. Külmade talveilmadega saab poiss põõnata pehmes ja soojas lambavilla soojakotis (ja neid ei ole ainult väikeseid – on ka keskmisi ja suuri, vali millist tahad!). Kes ütles, et imetamispesu peab kole olema? Wrong’o! Minul on imeilusad imetamisrinnahoidjad, millega julgelt küla peal käia. Katsikukinki vaja? No problemo! Poes on käsitöökaardid ja karbikesed, hõbetatud lutid, esmased mänguasjad (krõbisevad raamatud ja laulvad lelud). Ja minu viimane avastatud armastus – Babe nahahooldusvahendid. Nii endale kui lapsele.

Eesti talvises kliimas asendamatud Meriino villa tooted lapsele – seni parima hinnaga, mis näinud olen. Natuke kallivõitu küll, aga tänuväärt investeering!

Ei, keegi ei maksnud mulle peale, et ma seda poodi promoksin. Ausalt ka.
Ma ei teagi, miks ma seda eelnevalt teinud pole. Olen ainult oma palavalt soojasid tundeid selle poe vastu kirjutanud, küll mitte poest endast.
Pigem annan lihtsalt soovitusi titeootel emmedele, kes otsivad poode, kust endale head kraami soetada. Noh, Toonekurest saab! Ja kui keegi selle postituse ajendil aadressile Mustamäe tee 5c ära ka eksib, siis saatke minu poolt tervisi! 🙂

Toonekure facebooki leht on siin.
Kodulehe leiate lehekülje paremalt poolt!

Head!

2 thoughts on “Titt noka vahel!

  1. Mul on samad tunded Toonekure vastu. Vahva pood ja veel vahvam poepidaja. Endale soetasin sealt ühe imetamistopi, ilus, mugav ja talvel soe ka veel. Väga hea ost.

  2. Seal on imeilus pesu. Peab vaatama ja proovima minema.
    Kahju, et neil lahtioleku ajad nii kehvad on, tööpäev lõppeb täpselt siis, kui pood kinni pannakse.

Ütle sõna sekka:

