Jõulud poevad põue

Kas te olete täna välja vaadanud? Jah, teie, kellel aknaid ei ole ja kes tõesti ei näe, et väljas sajab mõnusat, pehmet, VALGET LUND. 

Täna veetsime mõnusalt aega mu kalli sõbranje Jaana seltsis, kes meiega (Krissu ja minuga) ühe kiirema tiiru ümber kvartali tegi. Mõnus oli tunda värsket, karget talvehõngu põskedel ja vaadata, kuidas poiss vankris mõnusat und oma lambavillases kotis tõmbab. Magas nagu beebi!

Kui kalendrisse kiigata, siis täna on juba 10. detsember ja ega jõuludeni polegi enam kaua jäänud. Mul on küll kõik šoppamised ja asjad tegemata (sest virga enesedistsiplineerijana ootan kõigepealt kommunaalid ja muud arved ära, et need tee pealt eest saada ja hakkan alles siis raiskama!), aga mõnusas talveõhus on tõesti midagi maagilist. Mõnus jõulueelne aeg, kui taevas hakkab pimenema ja hakkad aina enam märkama aknalaudadele seatud küünlaid, toas sähvivaid tulukesi ja kingikottidega ringiliikuvaid inimesi. Õues oli küll jahe, aga minu süda läks soojaks… Tundub, et olen ka jõuludeks valmis häälestanud! 🙂

Eks minu südamerahule aitab kaasa kindlasti see, et sain siit neljandalt korruselt alla, värske õhu kätte ronitud. Ega selle logistikaga hõisata pole, aga käruga oleksin ma veel rohkem hädas! Kel usku minu väikestesse esiratastesse pole, siis enda kaitseks võin öelda, et lume sees ajavad need asja täitsa ära. Ei ole midagi hullu. Lörtsiga on seevastu teine teema – sellepärast jäämegi parem lootma, et talv ongi nüüdseks päriselt meie õuele jõudnud ja et mingit lörtsi meil nii pea näha pole.

IMG_7642
Takin’ the wheels for a spin

Nüüd olen juba enesekindlam ja olukorraga rohkem harjunud ning vägagi veendunud, et saan üksi koos lapsega hakkama, kui kuskile minek on. Nagu öeldud, siis tänase ilmaga täiesti asendamatu on lambavillast kott, mis kutti soojas hoiab. Kel seda ei ole või mõtleb alles selle kasulikkuse ja praktilisuse peale, siis uskuge mind! See on tõesti asendamatu. Ei mingit tekkide kuhjamist ja kihtidekaupa riiete selga toppimist – piisab soojadest sipparitest, sokkidest, bodist, kampsunist, mütsist ja kombest ning ongi lapsel hea soe olla. Mul hakkas endal soe, kui ma teda vahepeal vaatasin.

Soe hakkas siis ka, kui Maximas kõige armsamate piparkookide peale sattusin! Parajalt pirakad ja sobivad suurepäraselt kingipaki sisse, no et suu ikka magusaks saaks. Nunnukad maksid juuro ja mõned sendid peale ning plaanin neid kindlasti lähedastele soetada, kui pühad lähemale jõuavad (ja need poelettidelt muidugi kadunud ei ole!).

IMG_7644
Sellised nunnukad!

Ja need lipsukesed on korduvkasutatavad, by the way! Küll ma kohe mingi koha nendele leian!

Oeh, nii mõnus… Tuba on piparkookide ja mandariinide lõhna täis ja süda on hell. Tahaks juba kuusekest nurka ja pühademeeleolus perekonna seltsis aega veeta.

Jõuludeni on jäänud 14 päeva.

7 thoughts on “Jõulud poevad põue

  1. Mulle ka nii meeldib lumes vankriga käia, kuigi kui lund ja lörtsi paksemalt tuleb, siis võib see sumpamine päris rõve olla. Tuleb loota, et kõnniteind ikka normaalselt roogitakse. 😀

    Ja mina olen üks neist, kes soojakoti praktilisusele mõtleb.. et kas peaks tsikile ostma jõuludeks or not. Siiani tal vankris külm ei ole olnud, kuna mulle väga meeldib see tekkide kuhjamine. Soojakoti puhul äkki ongi kurb hoopis, et oma ilusat roosat tekki ei saa talle peale panna… 😀

    1. Tekki saad sa talle iga kell igale poole panna, aga see soojakott on tõesti kõige praktilisem katsikukink, mis meile tehti. Külmemate ilmadega on ta ilmselt veel rohkem asendamatum! 😀

      1. No nagu arst soovitas, siis rohkema kui -10ga vast nina välja nagunii ei pista. Ei olevat soovitatav esimesel eluaastal, aga jah. Ma mõtlen võib-olla lihtsalt lambanaha osta kookonisse, see selles suhtes tundub veelgi praktilisem, et ei saa väikeseks jääda ja hiljem saab ju toas dekoratsioonina kasutada. 😀

      2. Katre, Ma olen küll oma lastega esimesel eluaastal suurema miinusega väljas käinud, kui seda on -10. Ma pole enne kuulnudki, et rohkem kui -10ga õue ei ole soovitatav minna.

Ütle sõna sekka:

