Teine nädal

Täna, justkui saatuse tahtel, puudub minu väikeses tublis hallis laptopis selline asi nagu interneedus ja olen sunnitud oma blogiasju toimetama oma päevinäinud iPadis (millega kõlbab praktiliselt lutsu visata). Mul on väheviisi siiber stv’ga jauramisest, sest tuleb välja, et asi on ikkagi meie ruuteris, mitte nende seadmetes. Nojah, eks siis tuleb seda preparaati vahetama hakata. Kellelgi ei vedele kodus mõnda üle?

Igatahes on Krissul täna seljataga kaks esimest elunädalat, mis on väga edukalt möödunud. Minu jaoks on täna aga kurb päev, sest isaduspuhkus on läbi ja Keio jälle tööl. Võib-olla ma ei oleks nii kurb, kui ta ka oma tööpäevad ilusti kella viiest-kuuest lõpetaks, aga viimased nädalad on vaja teha veel 12-tunniseid tööpäevi.

Teise elunädala toimetustest nii palju, et proovisime ära restoraniskäigu vanavanematega, mida võib vägagi edukaks pidada, sest kõik nägid poisi siniseid silmi ja poiss ise jäi keset müra magama. Jube, kui palju lapsi ja üldse, rahvast, Rucolas oli.
Elasime üle ka esimesed minikatsikud. Eile käis vahetustega meil kolm paari inimesi külas, kellest kõige üllatuslikumad olid mu isa ja ta naine. Üllatus tõesti, sest me ei ole väga ‘sina’ peal – hea, kui kord aastas näeme. See oli üks veider külaskäik.

Üleeile oli meil Keioga tähtpäev (saime kolmeseks) ja selleks puhuks otsustas poiss meile oma naba kinkida. Jehhuuu! Nüüd saab issiga vanni minna 🙂
Krissu kasvab usinalt (seda ùtlevad kõik, kes külas käivad) ja seda ütlen mina ka tema söögikordade tihedust arvestades. Tundub, et ka mähkuprobleemist oleme võitu saanud ja nüüd ei jäägi muud üle, kui kasvada ja areneda. Poiss on enda päevaplaani sättima hakanud; kui ta enne magas põhimõtteliselt kogu aeg ja ärkas ainult söömiseks, siis nüüdseks on tal kaks 1-2tunnist ärkvelolekuaega päeva jooksul. Hääli kuulab suure huviga ja valguse liikumist meeldib ka vaadata.

Nüüd, kui ma internetitu olen ja beebiraamat on ka kogu täiega täidetud, mõtlesingi õueminekut proovida, aga siis tuli meelde, et rattad on autos 😦 Ups.
Päevasel ajal vabad inimesed on külla oodatud!

Voh, äkki hakkaks jõuludeks valmistuma, kui poiss tuttu jääb?

2 thoughts on “Teine nädal

Ütle sõna sekka:

