Beebiraamat: Minu esimesed aastad

Kõik tallinlased võivad tagantjärgi mõelda, missugune koerailm täna oli. Mina kogusin terve hommiku ja pool päeva veel jõudu ja jaksu, et oma nina ukse vahelt välja pista ja sellele pakile järgi minna, mille tulekust SmartPOST mulle eelneval õhtul teatanud oli. Kõik aknad, mis olid mikrotuulutuse peal, tekitasid korteris tõelise tondilossi tunde – isegi Sassu oli tuule vihisemise peale maru rahutu.

IMG_1693
Brr!

Võtsin südame rindu, pakkisin end sisse, panin mütsi pähe ja pistsingi nina ukse vahelt õue. Tuul ei saanud nii või naa ära viia, sest telliskivi on kõhus ju 🙂
Kaks kilomeetrit ja pool tundi hiljem jõudsin  ähkides ja puhkides oma neljanda korruse korteriuksest sisse, käes selline pakk:

IMG_1694

Sassu oli endiselt sama koha peal – magas kõrge madratsi peal õndsat und. Mina aga viskasin vammused seljast ja hakkasin pakki lammutama. Ja paki sees oligi mu kauaoodatud armas beebiraamat, mis nägi välja selline:

IMG_1695Olgu – ma ei vaidle vastu – ka minus ei tekitanud need kaaned alguses mingit emotsiooni. Aga nagu ütlus käib, ei maksa raamatut pelgalt kaante järgi hinnata, sest sisu on sellel nunnul küll vahva!
Raamatus on 48 illustreeritud ja kohati humoorikat lehekülge ning olen kindel, et kui seda ilusti täita viitsin, saab sellest Krisile kindlasti armas mälestusese, mida aastate pärast hea vaadata on.

Last sünnist kuni lasteaiani saatev kaunite piltidega raamat on hindamatu mälestusese, mille abil on tore meenutada päris esimesi eluaastaid.

Üks näide lehekülgedest:

IMG_1696

Esimene lehekülg on, nagu pea alati, pühendatud vanematele. Sinna saab kleepida ühe armsa pildi vanematest, lisada juurde nimed, sünnipäevad ja töökohad ning esimese ultrahelipildi. Ülaltoodud pildil on kogu sünniinfo. Edasi tulevad sellised leheküljed nagu sugupuu, nime tähendus ja nimevaliku põhjendus, esimeste külaliste nimekiri (kuhu iga külaline saab ise kirjutada, kes ta on ja ka oma allkirja panna), tähtkuju ja selle tähendus ning edasi tulevad raamatus juba kõiksugu ‘esimesed’ asjad – esimene vanniskäik, esimene õueskäik, esimene puhkusereis, ristsed, sünnipäevad, perepildid jne – kõikide juurde saab kirjutada kommentaare ja lisada pilte. Igati tore ja südamlik raamatuke Egmont Estonia poolt.

Leidsin selle raamatu Apollost ja ei maksnud ta rohkem kui 6€ kopikatega. Vägagi sümboolne summa nii armsa raamatu eest! Ma juba kibelen seda täitma! 🙂

4 thoughts on “Beebiraamat: Minu esimesed aastad

      1. Ma ei tea. Kui ma hakkasin seda lugema siis ei meeldinud mulle üldse millegipärast. Kuidagi väga ebaloogiline ja imelikud küsimused tundusid. Või ma ei tea. Peaks uuesti läbi vaatama selle nüüd…

      2. Noo, kuidas on siis? Endiselt vastakad emotsioonid? 😀

        Ma olen juba usinalt täitnud kõik kohad, mis vähegi täita annab ja praegu on küll selline tunne, et olen sellest raamatust sõltuvuses. Ma loodan, et see tuhin üle ei lähe ja viitsin pärast ka nii hästi täita!

Ütle sõna sekka:

