Blogijatest

Sattusin ühe küsimustiku peale, kus põhiteemaks on BLOGIJAD. Jeehh, me oleme omaette nähtus, sest tuleb välja, et kõik ei taha ega viitsigi blogida. Aga mõndadel meist on see harjumuseks kujunenud, see vajadus midagi üles täheldada. Pärast on ju hea seiklusi lugeda; kes siis seda raamatut kirjutada jõuaks.
Olen proovinud päevikut pidada, see on keeruline. Tippimisega on see värk, et ajapikku muutud selles nii osavaks ja suudad oma mõtteid kirja panna just nii kiiresti kui need tekivad, mõttelendu katkestamata. Proovi sa vaid niiviisi kirjutada! (Olen proovinud, pärast ei loe midagi välja. Pluss, olen käekirja koha pealt ilge pedant, see peab lihtsalt ilus välja nägema.)

Igatahes, küsimused ise olid sellised:

1. Kas sul on päriselu sõpru, kes blogivad? Jaa, mõned isegi on! Kuigi oma kirevate elude juures vahel sooviks, et blogiks rohkem inimesi. Blogivad näiteks (mu sugulane) Kadri, mu endine klassiõde Kadri, oma Iirimaa-seiklustest blogis mu sõbranna Jaana, elust ja olemisest kirjutab endine kursakaaslane Kevin, ka Marlen, oma pulmablogi pidasid ka Kadriann (ja Raido) ja kindlasti mõned veel, kes esimese raksuga pähe ei tule.

2. Kes on need blogijad, kellega tahaksid päris elus hirmsasti kohtuda? No, kohtumise Mallukaga kavatsen ette võtta lähiajal, sest viimasel ajal tundub, et sureme koos igavusse. Lihtsalt üks on ühel, teine teisel pool ekraani.  Samuti tundub Aili väga konkreetne ja sümpaatne mu jaoks.

3. Millise blogija kappi soovid rünnata? Psh, mis küsimus. Kuna kõige rohkem tegeleb ilmselt igasugu goo hoardimisega ja šoppamisega Pille-Riin, siis ilmselt just tema kappi. Teised ärge solvuge, ma olen enam kui kindel, et ka teie kapid on ründamist väärt!
Samas, kui see küsimus on mingitmoodi trikiga ja viitab näiteks mõnele luukerele kapis, siis ilmselt jätaksin ma kõigi kapid ründamata.

4. Sa oled lõksus üksikul saarel. Millist blogijat soovid endale appi, et ellu jääda? Hahah, ma olen kindel, et Mallukaga saame hakkama küll! Kaks pead on ikka kaks pead?
Esimese hooga tahtsin kirjutada, et kellega oleks ikka parem lõksu jääda, kui mitte oma mehega, eks. Aga noh, kahjuks Keio meil ei blogi.

5. Esimene blogija, kellega ”kohtumist” (virtuaalsel tasandil) ja sõbrunemist mäletad? Järjekordselt pean vist Mallukas ütlema. Sest see on suhteliselt värske ja ma ei mäleta aastatetaguseid sõbrunemisi kellegi spetsiifilisega. Ja noh, me klappisime kohe. ‘Sõbrunemine’ on selles küsimuses täitsa spot-on 🙂

6. Mõni blogija, keda imetled ja vaatad nö alt-üles? Kuna olen suhteliselt lühike, siis vaatan ilmselt kõigile alt üles 😀
Ei, aga selles mõttes – ma imetlen kõiki, kes kirjutada viitsivad ja seda seejuures ka hästi teevad. Jätkake samas vaimus!

7. Kes on kõige meeletum/naljakam blogija? MALLUKAS ON KINOMUTT. Ja Aili teeb ka nalja! Ja Kadri, sest ta lihtsalt satub kõiksugu võimalikesse sekeldustesse. Ja no, mina ka loomulikult!

8. Televiisoris hakkab jooksma tõsielusari blogijatest, kellega koos tahaksid seal osaleda? Noh, esimest vastust te juba teate. Siis võtaks kampa veel Aili, Angela, Lipsukese, Lisanna (sest ta teeb hästi süüa) ja Mammu.

9. Paljudel blogijatel on päris elus väga vinge töö. Kelle asemele tahaksid minna? Ma saaks sellele siis vastata, kui ma reaalselt teaks ka, mis tööd keegi teeb. Aga ma ilmselt tean ainult seda, mida Mallukas teeb. Ma arvan, et tal on superlahe töö, aga ma arvan, et ma ise vist ei oleks sellise koha peal väga õnnelik. Mulle meeldib mu siblimistöö ka väga. Ja kes teab, äkki tulevikus leian endale midagi veel meelepärasemat?
Teie, kes te seda vähegi loete ja blogite ka, siis palun kirjutage mulle kommentaaridesse oma töökohad 🙂

10. Lemmik blogi disain?
Ei hakka kellegi konkreetse oma esile tooma, sest kõik on oma disainidega vaeva näinud. Aga eriline respekt wordpressi kasutajatele, sest mina pole siiamaani endale meelepärast disaini ‘tasuta’-sektsioonist leidnud. See, mis mul hetkel on, on enam-vähem, aga see ‘miski’ on ikka puudu. Aga noh, 75£ ma mingi blogidisaini eest maksma ei kavatse hakata.

Vot nii, sellega on kõik. Võite julgelt küsimusi kopeerida ja nendele oma blogis vastata, saate ka äkki targemaks või midagi. Mina näiteks sain igavust peletatud natukeseks 🙂

Head!

df30d016416c3ff73eae9759b95560de

6 thoughts on “Blogijatest

  1. Väga lahe küsimustik, jätan meelde – seda võiks isegi teha. Suur üllatus oli ka ennast siin näha, aitähh kui see oli heas mõttes (kui oli halvas mõttes et näiteks oleks mingitt bitchi või tainapead vaja siis kustuta see kommentaar….:D:D:D:D) Kahjuks wordpressi disainid maksavad jah ikka üüratult palju ning suhteliselt nõme on et nii paljudel on sama disain aga millegipärast meeldivad mulle blogspoti veelgi vähem. =)

Ütle sõna sekka:

