Autokool: libedasõit

20130925-142350.jpg

Kõigepealt mainin ära, et olin negatiivselt häälestatud senikaua, kui pidin neid 45-minutilisi loenguid internetist kuulama/vaatama ja teste sooritama. Kuigi internetis õppimine on mugav ja säästab aega, ei tahaks ma seda kuidagi valida kohalkäimise ja paberilt lugemise üle.
Libedasõidu sooritasin OÜ Autosõidu vahendusel ja maksin kogu selle lõbu eest ei rohkem ega vähem kui 47€. Mis tundus mulle kohutavalt overpriced kuni selle hetkeni, kui kõik läbi oli. Siis olin arvamusel juba, et kogu see fun oli seda väärt.
Mis ma selle raha eest siis sain?

  • Nagu mainitud, kaks teoorialoengut + testid.
  • Siis veel küüti Männiku busside lõpp-peatusest libedarajale ja tagasi (väga hirmuäratava sõidustiiliga härra poolt – samas ei saanud ma talle rallimist ette heita. Eriti veel, kui ta rajal kaasas käib sõitmas. Siis paraku tuleb rallipisik sisse!).
  • Sõidu rajal koos vabalt suhtleva juhendajaga (mis läks mulle täiega peale, sest a) ta ei olnud selline labane vaba suhtleja nagu mu vend ja b) me saime koos mu ebaõnnestumiste üle naerda ja seejuures pingevabalt sõitu sooritada) ja veidra Toyotaga, mis ma kahtlustan, oli mingi vanem plank-Auris. Veider oli ta sellepärast, et ma ei harjunudki selle siduriga ära ja suretasin autot viissada korda välja. Ilma naljata. Ja seda ka lõpus, parkides.
  • Ja siis muidugi templid ja allkirjad oma sõidutunnistusele.
  • Ja ärgem unustagem emotsiooni!

Et kui kellelgi vaja libedasõitu Tallinnas teha, siis soovitan kindlalt OÜ Autosõitu! 🙂

 

Hetkeseis: perekool 0 – autokool 1 !

5 thoughts on “Autokool: libedasõit

  1. Ma ise ei käind OÜ Autosõidu autokoolis, aga libedasõitu ainult nemad vist läbi viivadki siin, seega käisin ka selle tee läbi (autokool automaatselt suunas sinna kõiki). Mul läks see lõbu maksma 70 eurot. Mingit teooriat ega teste ei pidanud läbima (või kui pidi, siis ma igatahes ei teinud seda :D), läksin lihtsalt kaugele Männikule kohale,sõitsin ~30 minutit seal vesise tee peal ja… no mu arust oli küll täielik raha ja ajaraisk. 😀
    Emotsioon hetkeks oli niisugune tore, et OUMAIGAAD ikka kui libe tõesti on ja et vihmase ilmaga kui peaksin järsult pidurdama, siis 100%, et korraldaksin paraja avarii ja saaksin surma.. aga samas sealne auto oli minu arust ka veits kiiksuga ja ei pidurdanudki väga normaalselt. Vähemalt mu arust oli pidur suht jama sellel. 😀

      1. Millalgi augusti alguses vist tegin. Aga jah, pean ka 2x tegema, eriti nadi. Seekord oli nagu autokooli kaudu. Enne ei saa autokooli eksamile kui need koolitused tehtud.. ja siis ongi kass, et kui kellelegi räägin, et mu autokoolis see libedasõit kohustuslik, siis vastatakse, et “Ohh, veab ju, siis sa pärast ei pea tegema.” ja kui ma ütlen, et “…eiei, pärast pean ka ikka uuesti:)” siis on eriti lame. :D:D
        Tegelt see ei peaks autokoolides kohustuslik olema.. või vähemalt ühelgi mu tuttaval ei olnud. 😀

Ütle sõna sekka:

