Mis me täna sööme? – ÜHEPAJATOITU!

Mul on juba viimased paar päeva isu millegi meeletu hea järgi, no kodutoidu järgi. Eile näiteks sõime ülimõnusat vinku-jahukastet kartulite ja kapsa-õunasalatiga, aga kuna see kapsapea oli meeletult suur ja ise ma ta koju tarisin, tahtsingi sellest pada teha. Kaua sa ikka jänest mängida jõuad. Ülejäänud koostisosad lasin täna Keiol muidugi koju kärutada 🙂

IMG_1600

 

Niisiis, mis mul vaja läks:

  • 1 kapsapea (minu hiiglaslikust kapsapeast läks kolmveerand)
  • 1 kaalikas (Rimi mahetoodang, njom)
  • 3-4 (vanaema peenra pealt korjatud) porgandit
  • 1 (vanaema peenra) suur sibul
  • 1 küüslauk
  • 6-7 värsket kartulit
  • 500g seguhakkliha (parem kui siga momeelest)
  • 50-70g võid või margariini
  • tilli, peterselli – meelepärast maitserohelist
  • 1 puljongikuubik
  • 5dl vett
  • soola, pipart, (punast paprikat), (kartulimaistseainet – Keio lemmik)

 

Ja mis siis edasi? Olen ma pedant või mitte, aga mulle meeldib kõik koostisosad ennem valmis hakkida, et siis neid hiljem omavahel kokku segada nagu mõni põrunud professor. Aga kui te nii usinad ei ole, siis võite söögitegemise käigus ka oma hakkimisega tegelda, mina lihtsalt ei ole nii kiire + mul on gaasipliit, mis teeb kiiremini süüa kui elektripliit.

poofy-poofy kapsas

Alusta sellest, et võta üks hiiglaslik pott – kapsas on kohev ja seda tundub palju olevat. Sulata poti põhjas või ja lisa sinna kapsas. Askelda nüüd kaalika ja porknatega, puhasta ja haki kuubikuteks ja seejärel lisa kapsale. Kuumuta natuke kõiki koos ja lisa vesi. Jäta kogu kompott kaane alla hauduma ja võta ette kartulid. Pese, koori ja haki ning lisa kompotile. Ja uuesti kaane alla. Nüüd võta pann, pruunista sibul ja hakkliha, maitsesta senikaua, kuni kompott kaane all haudub. Kui hakkliha on valmis, lisa see potti ja vajadusel veel maitsesta. Nüüd hauta veel nii kaua, kuni kõik koostisosad pehmed on ja voila! Head isu!

——————————————————————————————————————–

Poti järgi arvestades tundub, et me sööme oma pada Keioga järgmised miljonbiljontriljon aastat, aga arvestades seda, kui palju hoolt ja armastust ma koos kapsaga potti panin, siis ilmselt maksimum ühe päeva. Tõsiselt hää tuli!

5 thoughts on “Mis me täna sööme? – ÜHEPAJATOITU!

  1. Sul saavad like´e panna ainult WordPressi kasutajad.
    Tahatsin juba ennem seda probleemi mainida aga pole viitsimisnahka olnud.
    Teised saavad ainult sheerida või kommiga loopida nagu mina praegust.

    Aga selle hautise asja prooviks ka ära. Ilmselt mina peaksin sellega töökaaslasi söötma, et otsa saaks 😀

    1. Vot see like’ide asi on WP enda asi, mina seda väga muuta ei saa, kellele see nupp kehtib. Otsisin kohta küll, aga kuna sa nii ilusti nõudsid, siis panin hoopis tähekesed postituse alla. Saad neid kasutada 😀

  2. Nyomm, nyomm. Selline isuke tuli peale. Eile sai ise tehtud seda õiget ahju sealiha ja keedukartult. Alguses arvasin, et mu mini sööjast laps küll seda ei söö, aga taldrik oli toidust tühi nagu naksti

Ütle sõna sekka:

