Sõbrad nöha & kohu

Venemaal olid kosmonaudid, Ameerikas astronaudid, Hiinas olid taikonaudid. Mina olen pokunaut. 🙂

Aga see selleks. Lisaks kõikidele vingetele kirpputori-asjadele, mille Soomest kaasa tõin, unustasin ilmselt mainimata kõige lahedamad – nendeks on nöha ja kohu.
Kui ma eelnevalt ei saanud magada Kunnu öiste rabelemismaratonide tõttu, siis nüüd aitab sellele kaasa ka kinnine nina ja mõnusad köhahood-aevastamised.
Kõik oleks lihtne, kui mul poleks kõhuelanikku – tõmbaksin õhtul enne magamaminekut ühe TheraFlu alla ja kui hommikuks paremaks pole läinud, siis veel ühe. Täna aga küsisin siis abi facebooki tulevastelt emmedelt, kes vahvalt kohe appi tõttasid ja soovitusi jagasid. Tänaselt poetuurilt tulimegi tagasi kahe imepreparaadiga, milleks esimene on GeloMyrtol Forte.

Mis imesasi see siis selline on? GeloMyrtol forte on taimse päritoluga ravim, toimeaine mürtool saadakse taimede
eeterlikest õlidest. Sekreedi vedeldamiseks sinusiidi ja bronhiidi korral. JA SEDA VÕIB RASEDUSE AJAL TARVITADA. Ning võtta tuleb teda kolm-neli korda päevas (sõltuvalt haiguse raskusest) ja 30 minutit enne söögikorda rohke veega.
Kuna lugesin selle kohta palju häid sõnu, siis annan kindlasti teada, kuidas see preparaat töötab.

Kinnise nina vastu soovitati mulle Quixx’i ookeaniveest ninaspreisid, ning kolmest ettelaotud tootest valisin mina välja pehmendava Aloe Veraga sprei.

Ookeaniveest spreid on kõhuelanikele ohutud ning aitavad kinnist nina leevendada. Olen juba paar vussu lasknud ning nina on juba parem kui ennem. 🙂

Köha ja nohu vastu aitab kindlasti ka soe tee ingveri ja sidruniga, soe piim meega ja C-vitamiin.

Jagage ka koduseid vahendeid kerge külmetuse vastu! Milliseid nippe ise kasutate?

Olge terved! 🙂

2 thoughts on “Sõbrad nöha & kohu

  1. Minu viimase aja lemmikuks on soe sinepiveega jalavann, villased sokid ja nohu puhul olen alati võtnud sudafedi tablette ja minul on aidanud – pm peale esimest tabletti enam nohu pole… 🙂

Ütle sõna sekka:

