Pärnu!

// EDIT:

Ma pole ennem kunagi oma multifunktsionaalse mobilotofoniga blogimist proovinud, aga kunagi on ikka esimene kord.
Tahan juba ette ära vabandada mu suurtest sôrmedest ja väiksest klaviatuurist tingitud kirjavigadest ja loomulikult ärgem unustagem ka moodsat autocorrecti…

Kuskil piniseb sääsk.

Igatahes oleme Kunnuga parkinud end mugavasse laia voodisse, mis asub majakeses, mis omakorda asub kuskil Pärnu külje all (linna on 5 km) ja lasene leiba luusse, sest oioioi kui täis on mu väike Kunnust üle jäänud ruum, mida kôhuks kutsuda.

Otsustasime oma kodinad kokku pakkida ja linna selja taha jätta, vôttes ette ühe kolmepäevase minipuhkuse Keio seni veel avastamata maakohas. Selle olemasolu tuli ilmsiks vist alles eelmine aasta?
Aga siin me oleme. Majakeses jôe ääres. Mehed saunas, naised voodis.
Homme on plaanis jahiga sôitma minna.
Olen ônnelik, sest linna jôudes saan risti kalendrisse teha kahel pôhjusel: 1. Olen suvel eestlase kombel Pärnus suvitanud ja 2. Olen einestanud kurikuulsas Stefani pizzas.

Mul on kaamera ka kaasas, niiet kui kunagi kuskile tsivilisatsiooni jôuan, lisan kindlasti pilte ka. 🙂
Veider on telefoniga trükkida, aga mis teha – ma loll unustasin ilmselt ainsana iPadi laadija maha. Pirts värk ju, sest muud ei sobi.
Aga jah…

Seni aga head ööd!

Ütle sõna sekka:

