Sünnipäevanädal(alõpp)

Huhh, lausa imelik on täna kodune olla, sest sel nädalal on kuidagi eriliselt palju sebimist olnud! 🙂
Möödas on mu sünnipäev, sünnipäevapidu, tripid siia-sinna ja üldse – see nädal. Järgmisel nädalal uue hooga hakkab linnalaager, tuleb jaanipäev ja enne kui arugi saame, on juuni kuuga kaput.

Reedel käisime Rakveres taaskord, Keio töö pärast, mina rohkem šoppamise pärast ja õnneks läkski – skoorisin endale lahedad lillelised püksid. Õhtul tegime perekond Ööpikuga spontaanse promenaadijalutuskäigu Haapsalus. 🙂

 

Laupäeval – nagu lubatud – tegime grilli ja chilli terve päeva päikeselises, kuid veits tuulises Rästa hoovis. Rahvast oli nagu murdu, ma ise imestasin ka, et teid nii palju tuli! Vahva kohe 🙂
Juua sai, süüa sai ning ma loodan, et kõik on sama rahul kui mina olin. Aitäh teile!
Õhtul, nagu oli traditsiooniks saanud, läksime taaskord trippima. Seekord jäi meile tee peale Türisalu pank, Keila-Joa ja Muraste vaateplatvorm. No see viimane neist võttis mul nii kõhedaks seest, et mulle tundus, et isegi põnn lõi kartma. See-eest olin nii uhke oma kalli kõrgust kartva Keio üle, kes alla vaatamata ääreni kõndis ja kogu selle aja, kui mina kaugemalt vaatasin, seal julgelt seisin. Mõtlesin omaette, et äkki alkohol annab siis tõesti nii palju julgust juurde, sest meie kolm, kes me kained olime, läksime autodesse sooja juba…

Koju jõudes jäin suhteliselt kohe magama ning täna tõmbasime nii meie kui Ööpikud snorri peaaegu kella üheteistkümneni (!!!).

Ütle sõna sekka:

