All set and ready to go

Jah, nüüdseks on jäänud vaid järgmise nädala ootus ja veel kleidi putitamine. Ülejäänud – kõik juuksuri- ja kosmeetikuajad – on ilusasti märkmikku kirja pandud ja ootavad kohaleminemist. Nüüd vist tuleks neile inimestele ka, kes facebooki ei kasuta, öelda, et kus kohas ja mis kell olla võiks.

Eile veetsime supervahva päeva Jaana ja mu emaga. Jaana on jälle pakkimas, et Iirimaale ära minna ja varsti saab temast taaskord IiriJaana… Vaata, et sa ikka tagasi tuled!
Rasedusest on kasu ka, sest eile jõudsin Kompressori pannkoogid ära süüa. WIN! Teine win oli see, et skoorisime mulle multifunktsionalnõe lõpukingad!

Nummid, mugavad, viisakad ja sobivad igale poole! 🙂
Olime äärepealt teisi võtmas, kuni ma mõlemad eksemplarid jalga proovisin ning mu jalad mulle vingerpussi mängida otsustasid. Eluilmas ei ole mul nii juhtunud, et samast numbrid paarilised no nii erinevad on. Oleksin ühe kinga poole tee peal proovijalutuskäigul ära kaotanud! Otsustasime, et kalli raha eest jääb selline pull nüüd küll tegemata.

Üleüldse särasin eile. Oli hea päev. Nägin oma ammust kallist sõbrannat, sain piibekaid ja mureleid ja õhtul veel sünnipäevalaudagi! Vahva-vahva!

Ma tean, et ilmselt nii mõnedki teist vaatavad juba kalendri poole küsimusega, et millal see 12nda pidu siis peetakse? Oleme selles suhtes Keioga väga kahevahel. Esiteks, ilusa ilma puhul ei tahaks ilmselt keegi meist kolmetoalise korteri seinte vahel olla. Teiseks, Padise jääb vast kaugeks? Ja eriti, kui veel järgmise nädalavahtuse jaanipäevapidustused seal aset leiavad… Kolmandaks, naljakas on küla joota, kui ise juua ei saa. Ühesõnaga, mõtleme endiselt veel selle asja peale.

Seni aga olge muhedad ja nautige meie ilusat eestimaist kevadsuve! 🙂

Head,
A.

Ütle sõna sekka:

