Oh seda kleidiõnne….!*

*Pealkiri pole mingit moodi irooniline, vaid siiras ja õnnelik seda selle lause otsesemas mõttes.

Eelmiste lõpetamistega on nii läinud, et ma pole leidnud endale ühtegi võrdväärset kleiti, mida oleksin nõus tähtsatel päevadel selga panema, seega pidi ema ränka vaeva nägema, et mind õigeks päevaks ilusti riidesse saada.
Sel aastal on asi natuke teistmoodi. Kleit on küll olemas, kuid natuke lai ja vajab putitamist. Proovisime poes igatepidi ja see on täitsa teostatav! 🙂

Olen viimasel ajal suures paanikas endale suhteliselt palju kleite kokku ostnud. Paanikas? Jaa. sest nii kuu või kahe pärast võin suure enamuse oma praegustest riietest kapist ilusti välja tõsta ja näiteks keldrisse paremaid päevi ootama viia. Eilse poeskäiguga skoorisin kokku näiteks kokku kolm kleiti, millest kahte teile näitangi.

1. Black beauty.

Miks ma selle võtsin? Proovisin selga ja see istus mulle valatult. Miinus on tal muidugi see, et täpselt nagu Birgitilgi Eurovisioonil, kellel ei olnud selle valgel kleidil rinnaosa all küll mingit kokku tõmmatud kohta, teeb see kõhuosa suureks. Muidugi, olen suhteliselt peenikese kondiga ja võin seda endale lubada, aga varsti arvab põnn teisiti ja hakkab sealt alt välja punnitama. Ma arvan, et võin talle selle andeks anda.

Ühesõnaga skoorisin imeilusa viisaka musta õhtukleidi, millega kuskile fancy-pants restorani minna. 🙂

2. Suvine lillekas.

Okei, see sai pigem sellepärast, et ta on hea kerge ja hele, et seda palavatel päevadel kanda. Ja suur pluss oli see, et see sobis mu armsate kingakestega kokku :))

Täna oleme tööpäeva valinud KCS’is ja mõtlesin, et kirjutan midagi eriti lambist selle “väikese” pausi ajal, kui teised nõupidamist teevad.
Ühesõnaga uudistest nii palju, et põnni saame tiimi määratleda juuli alguses. Et kumma tiimi ta valib, kas team ladies või team gents – seda muidugi juhul, kui ta tahab näidata. Ma küll loodan, et ta tahab, sest issi lubas meid siis šoppama viia, kui tiim valitud saab!

Uudisena veel nii palju, et karvased ja sulelised on oodatud 7. juunil kell 14:00 aadressile Räägu 49. Mis siis saama hakkab? Panen lõplikult oma TPSi/TLÜPSi ukse kinni ja saan natuke kõrgema hariduse endale CV-sse kirjutada.

Põnn ja kingakesed, over and out! 🙂

2 thoughts on “Oh seda kleidiõnne….!*

  1. Andra, palun mind ka järgmine kord shoppama kaasa võtta. Mul oleks ka vaja hädasti kleidikesi ja kingakesi 🙂

Ütle sõna sekka:

