Olgu, see nädal on suhteliselt uneventful, nii minu

Olgu, see nädal on suhteliselt uneventful, nii minu kui Keio jaoks olnud. Keio on jätkuvalt haige ja sinisel lehel ja köhib ja läkastab, aga mis teha… Sellel (eelmisel) aastal on kõik erakordselt haiged olnud. Kui kellelgi on mõni haigus, mida mul veel olnud ei ole, siis palun andke siia! Loodan mingisuguse superimmuunsuse kujunemisele.

Esmaspäeval käisime Stinaga oma tutvustusvideot Keila noortekeskuses filmimas. See oli lõbus ja eriti lambine, aga saime siiski hakkama. Õppejõu arust tuli see natuke liiga pikk, aga minu arust poleks seda lühemalt saanudki. Sihtisime perfektsuse poole ja ise jäin rahule (ja see tavaliselt ongi asjade tegemise juures kõige olulisem – ise rahule jääda!).

Neljapäeval oli meil väike ema-tütre päev. Hommikul käisin oma tulevase juhendaja vestlusel, kes uuris mu huvisid ja koolielu ning tutvustas meie tulevast koostööd. Tundub, et kohaliku omavalitsuse praktikast saab seni sisutihedaim praktika. Vähemalt Kristiine Linnaosa Valitsuses.
Ostsin endale kaks öökulliga särki (sest ma ei suutnud otsustada, kumb ilusam on – võtsin mõlemad ära) ja skoorisin Keitsilegi ühe särgi. Ülejäänud päeva aga tuhlasime mööda poode ringi, otsides mulle nikerdamiseks vajalikke asju. See on alati nii, et kui sul midagi vaja pole, näed sa seda absoluutselt igas poes. Ja kui vaja on, siis kaput! Pole mitte kuskil!
Aga saime hakkama. Ja jõudsime isegi trenni tunnikese varem.
Õhtuks olin energiast täiesti tühi. Ja mingil määral oli asi kindlasti ka lastes – näiteks tõi üks ema oma raskes konditsioonis autisti trenni. See oli suur takistus minu jaoks, sest pidin teda pidevalt korrale kutsuma ja tal järgi jooksma. Arusaadav muidugi, et esimest korda, ja uues kohas ja veel uute inimestega…. Oeh.

Täna aga lähme uudistame, mis toimub linnas. Olge tublid!

Ütle sõna sekka:

